  • 131. Data: 2013-12-24 23:32:14
    Temat: Re: Wywiad ze mną :)
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 Dec 2013 20:35:35 +0100 osobnik zwany RadoslawF
    napisał:

    > Przez ostatnie trzydzieści zmieniłem tylko raz, z tekturowej z
    > pieczątkami na plastik wielkości karty kredytowej. Wiem że przedtem było
    > jeszcze jedno gdzie był podział na I, II i III kategorię dodatkowo mógł
    > być dopisek zawodowe czy zwykłe. A gdzie pozostałe dwa czy trzy ?
    >

    > Pozdrawiam

    <http://www.rolminex.com.pl/site_media/assets/upload
    s/foto/
    prawo_jazdy_strychalski_1933r.jpg>
    <http://www.rolminex.com.pl/site_media/assets/upload
    s/foto/
    prawo_jazdy_1948r_rolminex.jpg>
    <http://www.rolminex.com.pl/site_media/assets/upload
    s/foto/
    prawo_jazdy_strychalski_1990.jpg>

    po drodze były jeszcze prawka z miejscem na wpisanie ostrzeżeń - po
    trzecim zatrzymywano uprawnienia, z "kuponami" odrywanymi przy każdym
    poważniejszym mandacie - do 5 razy sztuka i cała masa innych wzorów
    http://www.historia.prawojazdy.com.pl/index_popup.ht
    ml
    Gelerie - prawa jazdy (niestety strona nie pozwala linkować bezpośrednio)

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 132. Data: 2013-12-24 23:55:47
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    > Być splonkowanym przez Cavallino można tylko raz!

    A być splonkowanym i jednocześnie czytanym? ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 133. Data: 2013-12-25 10:24:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-12-24 23:32, Użytkownik masti napisał:

    > <http://www.rolminex.com.pl/site_media/assets/upload
    s/foto/
    > prawo_jazdy_strychalski_1933r.jpg>

    To jest przedwojenne.

    > <http://www.rolminex.com.pl/site_media/assets/upload
    s/foto/
    > prawo_jazdy_1948r_rolminex.jpg>

    To jest z okresu przejściowego.

    > <http://www.rolminex.com.pl/site_media/assets/upload
    s/foto/
    > prawo_jazdy_strychalski_1990.jpg>

    To jest popularny wzór który obowiązywał do końca komuny i
    potem zamieniono go na plastik.

> [...]
    ml
    > Gelerie - prawa jazdy (niestety strona nie pozwala linkować bezpośrednio)

    Ta masa innych wzorów to głównie druki do użycia za granicą.
    Ale faktycznie miałeś rację co do tych 6 rodzajów.

    Pozdrawiam

  • 134. Data: 2013-12-25 23:09:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Przed wojną też była Polska :)

  • 135. Data: 2013-12-26 19:29:33
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

> [...]
    ml
    > Gelerie - prawa jazdy (niestety strona nie pozwala linkować bezpośrednio)

    Super, ale co to ma do ważności bezterminowej ?

  • 136. Data: 2013-12-26 20:47:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 26 Dec 2013 19:29:33 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

> [...]
    s/foto/

    ml Gelerie - prawa

    > Super, ale co to ma do ważności bezterminowej ?

    to, żę jak zwykle nie odnosisz się do tego na co odpowiadasz.