  • Data: 2018-07-15 15:27:38
    Temat: Re: Wzmacniacz audio do komputera - poradźcie
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.07.2018 o 15:17, z pisze:
    > Nie jestem audiofilem. Mój sprzęt kosztuje parę stówek.
    > Od kilkunastu lat pewnie głównym źródłem dźwięku jest u mnie komputer.
    > Zazwyczaj to dość budżetowe zestawy były a nie wypasione karty dźwiękowe
    > dedykowane.
    > Nie pamiętam kiedy usłyszałem jakieś zakłócenia z komputera.
    > No może pierwsza moja karta na ISA grała marnie. TO FAKT.
    > Pierwsze mptrójki 128 też nie powalały jakością.
    > Ale potem ...
    > Gdzie te zakłócenia i w jakich warunkach je można usłyszeć?
    > Szum, piski, pyknięcia, buczenie? Co Wy słyszycie?

    Moja prywatna teoria jest taka, że jak ktoś nie ma słuchu to nadrabia
    audiofilstwem.

    Ze wszystkich moich znajomych, presję na hi-fi i audiofilstwo mają
    głównie ci którym słoń na ucho nadepnął. Ci którzy się parają
    muzykowaniem amatorsko bądź zawodowo, zadowalają się sprzętem z tak
    bardzo lo fi, że aż czasami trudno uwierzyć jak bardzo lo.

    p. m.