  • 11. Data: 2013-01-12 10:13:27
    Temat: Re: Wzywam do narodowej akcji walki z fotoradarami
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2013-01-11 21:20, Krzysztof 45 pisze:
    > "Zawszę się boję, gdy władza zaczyna dbać o moje bezpieczeństwo. A jak
    > już zaczyna dbać o bezpieczeństwo całego narodu w ramach narodowego
    > programu, to od razu, dzyń, dzyń, dzyń, słyszę dzwonki alarmowe,
    > włączają mi się wszystkie alarmowe światełka i nie mam wątpliwości -
    > władza robi mnie w konia."
    >
    > http://tomaszlis.natemat.pl/46407,wzywam-do-narodowe
    j-akcji-walki-z-fotoradarami

    ciekawe i to etatysta lizus Lis napisał?
    wiatry się zmieniają czyco?

  • 12. Data: 2013-01-12 11:17:50
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-01-12 10:13, nazgul pisze:
    > ciekawe i to etatysta lizus Lis napisał?
    > wiatry się zmieniają czyco?

    Też się zastanawiam nad tym co go sprowokowało do tego i czekam z
    niecierpliwością na dalszy rozwój.

    Albo to było jednorazowe bekniecie po wyrajaniu zleżałej trawy, albo
    uświadamia sobie że z POpaprańcami nie ma co trzymać i zbija nie mały
    elektorat.

    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 13. Data: 2013-01-12 12:13:33
    Od: tá´Ź

    terjan wrote:

    > ja jestem za nowoczesnością: w jezdni powinien być czujnik co ~10
    > metrów, do tego tablice rejestracyjne z mikroczipem, jak przekroczysz
    > gdziekolwiek prędkość o ~~+20 to nalicza si punkty, po kumulacji tracisz
    > samochód i prawo jazdy

    Nie lepiej rakieta powietrze-ziemia? W końcu chodzi o bezpieczeństwo! A
    co, gdyby kilometr dalej potrącił Twoją curkę?!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 14. Data: 2013-01-12 12:14:08
    Od: tá´Ź

    nazgul wrote:

    > ciekawe i to etatysta lizus Lis napisał? wiatry się zmieniają czyco?

    Pewnie jakieś zdjęcia dostał. :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 15. Data: 2013-01-12 12:59:18
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2013-01-11 22:01, ToMasz pisze:
    > jasny gwint! to co mają powiedzieć miliony robotników którzy MUSZĄ mieć
    > okulary ochronne? 30 lat temu mało kto używał. słyszał - owszem, ale
    > używał tak jak pasów bezpieczeństwa w samochodzie - czyli auto 10 lat,
    > pasy nie tknięte. jak ktoś nie chce aby państwo dbało o jego
    > bezpieczeństwo to pierwszym krokiem powinna być rezygnacja z państwowej
    > służby zdrowia. kto ma jaja?

    ci się pozajoncowało

    mylisz prywatny samochód z zakładem pracy

    We własnym domu możesz sobie ciąć i wiercić bez okularów (jeszcze).
    Jak Ci przyjdzie do mieszkania pan ze straży miejskiej i wlepi mandat za
    "niemanie" rękawic ochronnych, okularów i beretu (za niewywietrzony
    pokój też) to może zauważysz ze coś jest nie tak.

  • 16. Data: 2013-01-12 13:00:29
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2013-01-12 12:14, t? pisze:

    > Pewnie jakieś zdjęcia dostał. :>

    o To to!

  • 17. Data: 2013-01-12 14:34:33
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl>

> [...]
    > "niemanie" rękawic ochronnych, okularów i beretu (za niewywietrzony pokój
    > też) to może zauważysz ze coś jest nie tak.

    Przecież zakłady są własne a nie państwowe jak drzewiej :-)

  • 18. Data: 2013-01-12 15:21:01
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2013-01-12 14:34, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl>

    > Przecież zakłady są własne a nie państwowe jak drzewiej :-)

    nie na temat
    i bez sensu

    są własne (załóżmy litościwie że tak) ale to nie właściciel musi mieć na
    głowie beret.

  • 19. Data: 2013-01-12 20:56:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-01-12, Dykus <d...@s...wp.pl> wrote:

    > Poza tym, jak to z tą służbą zdrowia jest - niby państwowa, każdy ma do
    > niej prawo, a coś tam trąbili, że lekarzowi trzeba pokazać, że się jest
    > ubezpieczonym - jak nie to do widzenia...?! Socjalizm, nie socjalizm?

    No masz do niej prawo pod warunkiem, ze masz oplacona skladke NFZ, OIDP
    to jakies >300PLN za miesiac.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2013-01-12 23:22:47
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-12 09:35, terjan pisze:

> [...]
    > metrów, do tego tablice rejestracyjne z mikroczipem, jak przekroczysz
    > gdziekolwiek prędkość o ~~+20 to nalicza si punkty, po kumulacji tracisz

    W poprzedniej książce Clarkson napisał, że teraz są ostatnie lata, gdzie
    można jeszcze pojeździć z przyjemnością czasem przekraczając prędkość.

    Za 10 lat wszystkie auta będą miały silniki 0.2 litra tri-turbo,
    trwałość frytek z McDonald's i obowiązkowo GPS'a.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....