  • 31. Data: 2013-01-13 17:34:07
    Temat: Re: Wzywam do narodowej akcji walki z fotoradarami
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2013-01-13 17:28, megrims pisze:
    > chodzi Ci o ten taki stary film nocny na rondzie o beznadziejnej jakości
    > komórką kręcony?

    A nie pamietam, ale bardzo mi sie podobal :)
    ...tak tak, wiem, to kolega akurat wtedy prowadzil, ale nie pamietasz
    ktory, ciemno bylo, dawno temu itp. ;)

    PS. a z tym backupem to zartowalem, a wyglupy czasem tez lubie ;)

    --
    venioo

  • 32. Data: 2013-01-13 17:46:10
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-13 17:34, v...@i...pl pisze:

    > A nie pamietam, ale bardzo mi sie podobal :)
    > ...tak tak, wiem, to kolega akurat wtedy prowadzil, ale nie pamietasz
    > ktory, ciemno bylo, dawno temu itp. ;)
    >
    > PS. a z tym backupem to zartowalem, a wyglupy czasem tez lubie ;)

    Gdzieś go mam. Ale zabawa zakończyła się krawężnikiem. Felga, wahacz,
    łożysko i obciach przed kumplami :D

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 33. Data: 2013-01-13 18:08:32
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2013-01-13 17:46, megrims pisze:

    > Gdzieś go mam. Ale zabawa zakończyła się krawężnikiem. Felga, wahacz,
    > łożysko i obciach przed kumplami :D

    No uczymy sie na bledach, ale co frajdy miales, to Twoje :)

    PS. Dlatego ja wybieram do zabaw tansze zabawki, ktore sa tansze w
    naprawach w razie nieprzewidzianych fajerwerkow ;)

    --
    venioo

  • 34. Data: 2013-01-13 18:19:16
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    > Jak widac nie, konstytucja to taka historyczna zaszlosc i ma ma miec
    > ladny wydzwiek - tylko tyle, prawnie to juz dawno stracila jakakolwiek
    > wartosc.

    Trochę pierniczysz. Jest przed każdym innym aktem prawnym tylko nie wszystko
    reguluje.

  • 35. Data: 2013-01-13 18:19:59
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-13 18:08, v...@i...pl pisze:

    > No uczymy sie na bledach, ale co frajdy miales, to Twoje :)
    >
    > PS. Dlatego ja wybieram do zabaw tansze zabawki, ktore sa tansze w
    > naprawach w razie nieprzewidzianych fajerwerkow ;)

    tera panie bida

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 36. Data: 2013-01-13 20:39:35
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2013-01-13 02:35, AZ pisze:

    > Nieoplacanie skladek nie jest karane bo jest to dobrowolne ubezpieczenie
    > zdrowotne. Tylko, ze jezeli nie placiles a chcesz przystapic to
    cennik jest
    > taki: (...)

    Nie bardzo:
    "Na dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne decydują się osoby, które z
    różnych względów nie przysługuje ubezpieczenie zdrowotne (osoby
    pracujące na umowę o dzieło, cudzoziemcy). "

    Dla pozostałych jest obowiązkowe ubezpieczenie zdrowotne, tzw. powszechne:

    http://ubezpieczenie-zdrowotne.com.pl/system_opieki_
    zdrowotnej.html

    "Obowiązkowi ubezpieczenia zdrowotnego podlegają:
    - Pracownicy
    - Osoby zatrudnione na podstawie umów cywilnoprawnych
    - Emeryci i renciści
    - Osoby prowadzące pozarolniczą działalność gospodarczą
    - Niektóre grupy osób, np. osoby bezrobotne zarejestrowane w urzędzie
    pracy, pobierające zasiłek z opieki społecznej"

    Ale, mniejsza o to...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 37. Data: 2013-01-14 19:33:42
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "go!" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja mam.
    > Chcialem nie tylko zrezygnowac ze sluzby zdrowia, ale wogole zwrocic
    > paszport i zostac bezpanstwowcem. Niestety... Tusk nie przewiduje takiej
    > ewentualnosci i nie mozna ot tak sie obrazac na Polsze, i rezygnowac z jej
    > dobrodziejstw.

    Alez jaki problem? Wypierdalaj do lasu. Tam Cie skarbowka nie znajdzie, a i
    Ty nie bedziez korzystal z tego za co nie chcesz placic.