  • 21. Data: 2013-01-13 00:06:19
    Temat: Re: Wzywam do narodowej akcji walki z fotoradarami
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2013-01-12 20:56, AZ pisze:
    > No masz do niej prawo pod warunkiem, ze masz oplacona skladke NFZ,
    > OIDP to jakies >300PLN za miesiac.

    Czyli jak rozumiem, tekst z Wikipedii nie jest już prawdziwy:

    "Zgodnie z artykułem 68 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej, każdy ma
    prawo do ochrony zdrowia. Obywatelom, niezależnie od ich sytuacji
    materialnej, władze publiczne zapewniają równy dostęp do świadczeń
    opieki zdrowotnej finansowanej ze środków publicznych." ?

    Czym się to różni od ubezpieczenia prywatnego? Poza tym, że taki system
    jest - z zasady - m.in. mniej wydajny, oraz oczywiście, że ten państwowy
    jest obowiązkowy, a nieopłacanie składek jest zapewne karane...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 22. Data: 2013-01-13 00:14:59
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2013-01-12 23:22, megrims pisze:

    > Za 10 lat wszystkie auta będą miały (...),
    > trwałość frytek z McDonald's (...).

    To ma być wada czy zaleta? ;)

    http://www.joemonster.org/art/19093/3_letnie_frytki_
    z_McDonalda_vs_3_letnie_frytki_z_KFC

    oraz

    http://www.youtube.com/watch?v=w5LG2gMqDoU

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 23. Data: 2013-01-13 00:24:39
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-13 00:14, Dykus pisze:
    > Witam,

> [...]
    Mało się nie wyrzygałem. Trzeba było ostrzec, że to
    dla ludzi o mocnych nerwach.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 24. Data: 2013-01-13 00:38:43
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2013-01-13 00:24, megrims pisze:

    z_McDonalda_vs_3_letnie_frytki_z_KFC

    > Mało się nie wyrzygałem. Trzeba było ostrzec, że to
    > dla ludzi o mocnych nerwach.

    Kogos, kto tak zajebiscie driftuje na rondach nie podejrzewalem o slabe
    nerwy ;)

    --
    venioo

  • 25. Data: 2013-01-13 00:40:45
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-13 00:38, v...@i...pl pisze:

    z_McDonalda_vs_3_letnie_frytki_z_KFC

    > Kogos, kto tak zajebiscie driftuje na rondach nie podejrzewalem o slabe
    > nerwy ;)

    Mylisz mnie z kimś.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 26. Data: 2013-01-13 02:35:04
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-01-12, Dykus <d...@s...wp.pl> wrote:

> [...]
    > materialnej, władze publiczne zapewniają równy dostęp do świadczeń
    > opieki zdrowotnej finansowanej ze środków publicznych." ?

    Jak widac nie, konstytucja to taka historyczna zaszlosc i ma ma miec
    ladny wydzwiek - tylko tyle, prawnie to juz dawno stracila jakakolwiek
    wartosc.

    > Czym się to różni od ubezpieczenia prywatnego? Poza tym, że taki system
    > jest - z zasady - m.in. mniej wydajny, oraz oczywiście, że ten państwowy
    > jest obowiązkowy, a nieopłacanie składek jest zapewne karane...

    Rozni sie tym, ze jak u prywaciarza placisz to przewaznie to dostajesz,
    panstwowo placisz i nie masz praktycznie nic, no chyba ze bedziesz mial
    powazny wypadek i bedziesz musial lezec dwa lata w szpitalu.

    Nieoplacanie skladek nie jest karane bo jest to dobrowolne ubezpieczenie
    zdrowotne. Tylko, ze jezeli nie placiles a chcesz przystapic to cennik jest
    taki:
    ---
    Narodowy Fundusz Zdrowia uzależnia objęcie ubezpieczeniem zdrowotnym osoby,
    które nie były ubezpieczone:

    w okresie od 3 miesięcy do roku od wniesienia opłaty dodatkowej w
    wysokości 737,96 zł
    w okresie powyżej 1 roku do 2 lat w wysokości 1 844,91 zł
    w okresie powyżej 2 lat do 5 lat w wysokości 3 689,81 zł
    w okresie powyżej 5 lat do 10 lat w wysokości 5534,72 zł
    w okresie powyżej 10 lat w wysokości 7379,62 zł
    ---

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 27. Data: 2013-01-13 16:16:28
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2013-01-13 00:40, megrims pisze:

    > Mylisz mnie z kimś.

    Niewydajemniesiem ;)

    --
    venioo

  • 28. Data: 2013-01-13 16:17:36
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-13 16:16, v...@i...pl pisze:

    > Niewydajemniesiem ;)

    udowodnij :D

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 29. Data: 2013-01-13 16:31:13
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2013-01-13 16:17, megrims pisze:

    > udowodnij :D

    czekaj, musze poszukać, gdzieś mam zbackupowane Twoje filmiki z YT :)

    --
    venioo

  • 30. Data: 2013-01-13 17:28:35
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-13 16:31, v...@i...pl pisze:

    > czekaj, musze poszukać, gdzieś mam zbackupowane Twoje filmiki z YT :)

    chodzi Ci o ten taki stary film nocny na rondzie o beznadziejnej jakości
    komórką kręcony?

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....