  • Data: 2019-07-17 18:51:35
    Temat: Re: Yellow box
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ..
    On 2019-07-17 12:58, J.F. wrote:

    >Musisz doprecyzowac zagadke, bo nie widze w niej niczego konkretnego.

    Nic szczegolnego .. ale w ktorym momencie ruszasz, bo przeciez musisz
    sie upewnic, ze dasz rade zjechac.

    >Natomiast co do zasady ruszam tak, ze jesli znam skrzyzowanie i
    >wyczuwam
    >jego fazy ruchu i sytuacje na nim, to co najwyzej zaczynam wjazd na
    >nie
    >na poczatku zielonego, wiedzac ze bedacy na nim zdaza w tym czasie
    >ruszyc dalej i bedzie dla mnie miejsce.

    Ale jestes 4-ty w kolejce ...

    >Jesli jest ostry kociol, albo nie znam miejsca, to stoje przed
    >wjazdem
    >na skrzyzowanie w takim punkcie ktory nie przecina sie z innymi
    >kierunkami jazdy i czekam do kolejnej zmiany swiatel. Nie pakuje sie
    >w ryzyko staniecia na srodku jak totalna sierota na ktora ruszajacy
    >z poprzecznego ruchu beda sie wsciekac.

    Dawaj film, zobaczymy, ze pewnie cale miasto znasz :-)

    A teraz wyobraz sobie, ze wszyscy kierowcy sa tacy niepewni czy moga
    przejechac.

    A w Londynie
    https://www.youtube.com/watch?v=iaH_T7XolBE
    Zaplaci, na drugi raz bedzie bardziej uwazal.

    Ale to chyba jakies drugorzedne skrzyzowanie, skoro swiatel tam nie
    ma.

    I przejscia dla pieszych nie ma, moga sobie miec pierwszenstwo :-)

    P.S. Sprawdzic gdzie przejscie ... 50m za skrzyzowaniem i korki robi ?

    sAvP8MwsYlkrV/view
    >Dokladnie, o tym mowie.

    G* prawda.
    Jak sie przyjrzysz, to trzy ulice wylotowe zablokowane sa ... wiec
    czwarta pewnie tez.
    Blokowanie sie kierowcow na tym skrzyzowaniu nie ma zadnego znaczenia,
    bo i tak nigdzie nie pojada.

    No ale tramwaje maja wydzielone torowiska, to ich nie powinny
    samochody blokować.

    Za to ciekaw jestem kiedy bys przejechal ... bo jak nie wjedziesz, to
    zaraz z boku ktos wjedzie i znow nie bedziesz mogl wjechac :-)

    >Aha, i dywan rozwiniety. Jak sobie wyobrazasz inzynierie ruchu
    >projektowana pod bezmozgich kierowcow? Ma miec szklana kule
    >przewidujaca na nastepnym skrzyzowaniu faze ruchu dopasowana
    >nie do tego co sie na nim dzieje, tylko blokujacych ruch
    >skrzyzowanie wczesniej?

    Dlaczego przewidujaca ?
    Na nastepnym skrzyzowaniu zielone powinno sie zapalic tak, zeby
    umozliwic opuszczenie skrzyzowania na tym skrzyzowaniu.

    >Trzeba przestrzegac przepisow i myslec, a nie szukac rozwiazan
    >od zadniej strony. Jedyna metoda to wlasnie egzekwowanie przepisow
    >takie jak w Londynie. Obecny stan jest taki, ze pelno kierujacych
    >nawet nie wie o co chodzi jak ich strobia, wlacznie z komentarzami
    >ktore wydaje im sie, ze ich usprawiedliwiaja. "przeciez nie mam
    >gdzie zjechac". No wlasnie. Gdyby posypaly sie mandaty, polaczone
    >z akcja przypominajaca o Art 25. 4. 1) to moze by sie cos zmienilo.

    Byle nie tak, ze na zielonym kierowca poczeka, az ten przed nim
    przejedzie skrzyzowanie i zostawi troche miejsca.
    Bo wtedy to przejada trzy samochody na zmiane.

    P.S. Jest jeden wyjatek ... przejazd kolejowy.
    Np ten filmujacy zle pojechal (sam poczatek)
    https://www.youtube.com/watch?v=lwbkCOCtzO8

    J.