-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!eternal-september.org!feeder.eternal-septe
mber.org!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
From: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Z 10w40 na 5w40 ....
Date: Thu, 05 Mar 2015 12:48:58 +0100
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 18
Message-ID: <md9fr8$f4m$1@speranza.aioe.org>
References: <54f83ab3$0$24203$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: XNFg6p76KyknxZ7aPP+xrw.user.speranza.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.5.0
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2556902
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-03-05 o 12:14, Martuś pisze:
> Z 10w40 na 5w40 ....Da się tak zmienić ?? Nic się nie stanie z
> silnikiem? Czy lepiej pozostać przy 10w40 ?
> Nie wiem jaki był zalany wcześniej, dlatego zalałam 10w40, ale teraz sie
> zastanawiam. Samochod ma przejechane 200 tys km, ma 10 lat, silnik 3.0
> benzyna
Cześć.
Kupiłem 5 lat temu W202 2.2CDI 245000km(licznikowo). Wlałem mu olej
10W40 (teoretycznie, bo był lany z beczki) i jak się zrobiło zimno
zaczęły się problemy z rozruchem. Tzn odpalał, ale coś gwizdało przy tym
niemiłosiernie, a silnik pracował jak w Ursusie. Pojechałem do mechanika
i stwierdził, że samochód ma jeździć na takim oleju jaki przewiduje
producent i wlał mi 5W50. Wszelakie kłopoty ustały, rozruch od tego
czasu bezproblemowy, oleju nie ubywa (300ml dolałem w ciągu 10000km).
Pozdrawiam
charwel
Następne wpisy z tego wątku
- 05.03.15 12:51 Lewis
- 05.03.15 13:00 zbigniew
- 05.03.15 13:04 Martuś
- 05.03.15 13:12 LordBluzg(R)
- 05.03.15 13:19 Lewis
- 05.03.15 13:19 Martuś
- 05.03.15 13:29 LordBluzg(R)
- 05.03.15 13:33 LordBluzg(R)
- 05.03.15 13:37 RoMan Mandziejewicz
- 05.03.15 13:43 Martuś
- 05.03.15 13:47 LordBluzgŽ
- 05.03.15 13:48 RoMan Mandziejewicz
- 05.03.15 13:52 Jimiasty
- 05.03.15 14:00 Maciek
- 05.03.15 14:04 Martuś
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
Najnowsze wątki
- 2024-05-02 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-05-02 Katowice => Performance Analyst <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-02 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-02 Katowice => Java Developer <=
- 2024-05-02 'Studenci do nauki!'
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Wrocław => Lider Serwisu/Programista PLC z językiem niemieckim <=
- 2024-05-02 Łódź => Senior DevOps Engineer <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-02 Ulm => Solution Architect (secure communication and IoT solutions) <=
- 2024-05-02 Fotowoltaika - inwerter - jakie ficzery?