  • Data: 2018-06-17 13:51:37
    Temat: Re: Z cyklu czyja wina
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-17 o 12:40, p...@g...com pisze:

    > --Ale pomijając ten fakt to załóżmy że gość z Mietka jednak zjechał na
    > prawy, Mazda pojechałaby zapewne dalej środkowym i też mogłaby się z
    > Fordem spotkać w momencie jak on zapragnął zmienić pas. Więc
    > doszukiwanie się tu pośrednio winy gościa z kamerką jest wg mnie z dupy
    > wzięte.
    >
    > Nie rozumiem jak doszedłeś do takiego wniosku. Ten w Fordzie minął Mietka więc
    zakładając że nie był niewidomy widział auto na środkowym pasie więc
    najprawdopodobniej zobaczyłby też Mazdę. To co go zaskoczyło to auto wskakujące z
    prawego na środek.

    Dwaj durni zapierdalacze nie mogący jechać jak inni z czego jeden
    (ten z lewej) nie dość że mało spostrzegawczy to jeszcze nie panujący
    nad kierownicą.
    Doszukiwanie się winy kapelusznika jadącego spokojnie środkowym
    to spore nadużycie.