    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zabrane PJ
    Date: Sat, 05 Sep 2015 17:00:20 +0200

    On 2015-09-05 15:57, Maciek wrote:

    > Naprawde potrzebujesz statystyki, zeby wiedziec, ze zapierdalanie 100 km/h
    > droga przez wies jest niebezpieczne?

    Bezpieczne czy niebezpieczne też jestem ciekawy statystyk. Tym bardziej,
    że to niebezpieczne zapierdalanie może być dwa kilometry od najbliższych
    zabudowań (gdzie normalnie powinnio być 90), lub w Tunelu na
    Wisłostradzie czy choćby Wirażowej w Warszawie (gdzie miśki reguralnie
    stoją, bo mają dobry obrót, a wypadków jakoś specjalnie nie ma). Każde
    miasto ma napewno takie miejsca. Jeśli jest rzeczywiście _tak_
    niebezpieczne to powinno być widać w statystykach. Bo IMHO jak wiekszość
    dzaiłań na rzecz bezpieczeństwa może nie mieć _znaczącego_ wpływu na
    bezpieczeństwo. A bezpieczeństwo czy komuś się to podoba czy nie, to
    statystyki wypadków, a nie podniecanie się dwóch pajaców z ITD na
    portalu gazety wyborczej filmikami z kamerek samochodowych.

    Ciekawy jestem czy ustanowienie "europejskiego" poziomu alko na 0,5 by
    coś zmieniło w kwestii ststystyk bezpieczeństwa. IMHO nie.

    Shrek.