  • Data: 2019-10-27 16:59:44
    Temat: Re: Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik RadoslawF u...@d...invalid ...

    > Nie. Podsumowanie twojej wypowiedzi.

    Wyobraz sobie ze nie pytałem na serio. Znów ironii nie paniał...

    > A tobie do głowy nie przyszło że jak zapłacisz dwie dychy za
    > przesyłkę to masz prawo wymagać aby te dwie dychy poszły na koszt
    > przesyłki i dobrego opakowania?
    > A że nie zapłaciłeś to nie bardzo możesz wymagać skoro towar
    > przyszedł sprawny.

    Nigdy nie miało to dla mnie znaczenia.
    Moge zapłacic za przesyłke 1gr a i tak zakup ma przyjsc w takim stanie i
    w takiej formie zeby nie stracił swoich własciwości.
    Sprzedawca sa zreszta tego swiadomi i nie pamietam takiej sytuacji zeby
    przyszło do mnie coś zle zapakowane, tudziez zniszczone po drodze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???