    Subject: Re: Zamawianie rozmow
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    <p50jgo$p6$1@node2.news.atman.pl> <m...@p...waw.pl>
    <%K7dC.613727$Uo7.297107@fx12.ams1>
    <5a7510e3$0$576$65785112@news.neostrada.pl>
    <XbadC.74623$YT.19192@fx01.ams1>
    <5a75ab97$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <177dhsiw9t21y$.15qm6il8a4wjj$.dlg@40tude.net>
    <5a75ed5c$0$570$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    From: nadir <n...@h...org>
    Date: Sun, 4 Feb 2018 16:09:21 +0100

    > Jasne że nie są. Zegary mogą być zsynchronizowane.

    Jasne, że są(a przynajmniej powinny być), po to są te zegary
    zsynchronizowane, żeby pola też były.
    I od razu uprzedzę, synchronizacja zegarów central nie polega na tym, że
    na każdej centrali szczelina 1, 2, 3 i każda kolejna wypadają w tym
    samym czasie.

    > Poza tym chyba nie
    > sądzisz, że nawet jeśli całość połączenia przebiega tylko po E1 (a tak
    > praktycznie nigdy nie jest w LD), to wszędzie dana rozmowa ma ten sam
    > numer szczeliny?

    Wcale nie musi być ta sama szczelina, a wręcz nie jest. Synchronizacja
    nie polega na tym, że na całej drodze połączenie jest po szczelinie o
    tym samym numerze. Synchronizuje się po to, żeby to czas początku i
    końca szczelin pokrywał się.
    Tak przecież działa pole komutacyjne T-S-T.

    > Jak by to miało działać?

    Nie wiem, nigdy nie twierdziłem, że to zawsze i wszędzie ta sama szczelina.

    > Nic z tych rzeczy. Tak jest, owszem, ale tylko z punktu widzenia
    > abonenta.

    Co znaczy nic z tych rzeczy? Przez cały czasz trwania połączenia od
    jednego abonenta do drugiego zestawione jest łącze i zarezerwowane
    zasoby(szczeliny) na całej drodze tego połączania.

    > To jest akurat prawda (jaki sygnał dostaje, to już inna sprawa).
    > Ale to nie znaczy, że po drodze jest to ta sama i w ogóle taka sama
    > szczelina.

    Już wyżej napisałem co myślę na temat tej samej szczeliny.