  • Data: 2019-02-05 13:28:14
    Temat: Re: Zamiennik dla karty GT 240
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-03 o 16:01, MadMan pisze:

    > Nie, to po prostu producent karty graficznej, sprawa wg mnie
    > drugorzędna.
    > A co do zasilacza, ja w swoim kompie z procesorem i7 i GeForce 1050Ti
    > mam zasilacz 240W. Wystarcza z naddatkiem.

    Dzięki. Coraz bardziej przemawia do mnie ta GT 1030. Właściwie to
    pozostały dwie wątpliwości, jedna to rodzaj złącza w komputerze raczej
    na pewno jest slot oznaczony jako PCI-Ex 16 2.0, tymczasem złącze na
    tych kartach ma parametr 3.0, czy będzie pasowała? Druga sprawa to
    ubogość wyjść na tej karcie, z reguły są dwa DVI-D i HDMI, czy są jakieś
    przejściówki za pomocą których do tych gniazd można by podłączyć starszy
    monitor? Oczywiście pytanie jest czysto teoretyczne bo
    najprawdopodobniej nigdy to nie będzie potrzeby podłączać taki monitor.