  • Data: 2019-02-05 18:13:26
    Temat: Re: Zamiennik dla karty GT 240
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-05 o 16:55, Czarek pisze:

    > Tak, tylko nie wykorzystasz pełnej przepustowości złącza
    > zainstalowanego w karcie a co za tym idzie karta nie osiągnie pełnej
    > swojej wydajności
    > Poczytaj:
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/PCI_Express#Przepustow
    o%C5%9B%C4%87

    No ale na ile będzie niedomagała? Może wydajnością  nie przebije nawet
    730tki?

    > Starszy to znaczy jaki? VGA? Są dostępne, ale z tego typu
    > przejściówkami różnie bywa, najlepiej sobie odpuść temat podłączania
    > tego typu monitora
    >
    > Zwróć za to uwagę na to, że te karty są produkowane w kilku wersjach
    > (np. z pamięciami DDR4 i DDR5) oraz z różnymi częstotliwościami pracy
    > a to oznacza różną wydajność.

    Tak - VGA. No to teraz z kolei coraz mniej mi się podoba ta 1030tka. Gdy
    odejmiemy te straty z powodu małej przepustowości złącza i wąskiej szyny
    danych (64bit), to może się okazać że wydajność będzie nawet niższa niż
    u obecnie posiadanej karty (GT240). No i brak tego wyjścia VGA..