  • Data: 2019-02-05 16:55:14
    Temat: Re: Zamiennik dla karty GT 240
    Od: Czarek <c...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.02.2019 o 13:28, Trybun pisze:

    > Dzięki. Coraz bardziej przemawia do mnie ta GT 1030. Właściwie to
    > pozostały dwie wątpliwości, jedna to rodzaj złącza w komputerze raczej
    > na pewno jest slot oznaczony jako PCI-Ex 16 2.0, tymczasem złącze na
    > tych kartach ma parametr 3.0, czy będzie pasowała?

    Tak, tylko nie wykorzystasz pełnej przepustowości złącza zainstalowanego
    w karcie a co za tym idzie karta nie osiągnie pełnej swojej wydajności
    Poczytaj: https://pl.wikipedia.org/wiki/PCI_Express#Przepustow
    o%C5%9B%C4%87

    > Druga sprawa to
    > ubogość wyjść na tej karcie, z reguły są dwa DVI-D i HDMI, czy są jakieś
    > przejściówki za pomocą których do tych gniazd można by podłączyć starszy
    > monitor? Oczywiście pytanie jest czysto teoretyczne bo
    > najprawdopodobniej nigdy to nie będzie potrzeby podłączać taki monitor.

    Starszy to znaczy jaki? VGA? Są dostępne, ale z tego typu przejściówkami
    różnie bywa, najlepiej sobie odpuść temat podłączania tego typu monitora

    Zwróć za to uwagę na to, że te karty są produkowane w kilku wersjach
    (np. z pamięciami DDR4 i DDR5) oraz z różnymi częstotliwościami pracy a
    to oznacza różną wydajność.

    --
    Czarek