-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
goblin2!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
From: Rafał <r...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zasadnosc stosowania silnikow benzynowy w duzych dostawczych (Boxer, T5,
LT) ?
Date: Thu, 24 Jun 2010 12:22:08 +0200
Organization: ATMAN
Lines: 23
Message-ID: <hvvbkg$r3s$1@node2.news.atman.pl>
References: <hvtvgi$s99$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.238.176.82
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1277374928 27772 83.238.176.82 (24 Jun 2010 10:22:08
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 24 Jun 2010 10:22:08 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.1.9) Gecko/20100423
Thunderbird/3.0.4
In-Reply-To: <hvtvgi$s99$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2291762
[ ukryj nagłówki ]On 23.06.2010 23:49, Adam Szewczak wrote:
> Czesc.
>
> Takie temy raczej do pokombinowania po co.
> Jaka jest zasadnosc stosowania w dalszym ciagu u wiekszosci producentow
> choc jednego silnika benzynowego w duzych samochodach dostawczych. Typu
> Sprinter, LT (Crafter chyba juz niema), T5, itd itp.
>
> Bo jak dla mnie:
> kiedys byly zasadniczo mocniejsze i cichsze.
> obecnie to hmm jakies zastosowania specjalne, nie wiem ze silnik ma byc
> cichy, odpalac przy mrozach.
> Eksploatacja, jak ktos jezdzi po miescie ciagle zapalajac i gaszac
> pojazd - chyba benzynowy zdal by lepiej zadanie.
> Mniej czesci do zepsucia i mniejszy ich koszt ?
>
> Jakies inne uzasadnienie ?
Trochę na marginesie, ale może..
Gratisowe paliwo do prywatnego samochodu, o ile się ma benzynowe:)
Taki żuk czy nyska gnijące na placu, zarejestrowany na firmę - wiesz ile
miesięcznie potrafią przejechać? a jakie spalanie ma!
Następne wpisy z tego wątku
- 24.06.10 12:23 paranoix
- 24.06.10 12:24 Brzezi
- 24.06.10 12:44 Czarek Daniluk
- 24.06.10 13:04 kamil
- 24.06.10 14:27 Adam Szewczak
- 24.06.10 15:40 Michał Gut
- 24.06.10 19:55 Przemek V
- 24.06.10 20:47 Czarek Daniluk
- 24.06.10 20:48 Czarek Daniluk
- 25.06.10 14:17 czak norris
- 25.06.10 18:04 Adam Szewczak
- 26.06.10 01:11 J.F.
- 28.06.10 18:54 Adam Szewczak
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=