  • Data: 2018-01-17 12:26:55
    Temat: Re: Zasilacz z 3 pinowa wtyczką.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:p3n683$nk$...@u...news.interia.pl...
    W dniu 2018-01-17 o 10:34, J.F. pisze:
    > (...)

    > (...)

    >Ale u większości chyba producentów są różne serie sprzętu.
    >Przykładowo u Della od marketowego chłamu typu Inspiron, przez
    >Vostro, Latitude do Precision. Oraz XPS czy Alienware - ale to nieco
    >inna parafia.

    Dell to powariowal - swego czasu mieli 6 linii notebookow.
    I badz tu madry co wybrac, skoro wszystkie podobne, i wszystkie w
    wielu opcjach :-)

    >Ale być może ktoś kupuje laptopy w jakimś markecie i nawet nie ma
    >pojęcia, że choćby gwarancji może być kilkanaście lub kilkadziesiąt
    >opcji do wyboru - łącznie z kilkugodzinną on-site.

    To mi sie u Della podoba - notebook padnie, przyjezdza serwisant i
    naprawia, a nie "prosze nam wyslac, naprawimy w ciagu 2 tygodni".
    No ale za te przyjemnosc to trzeba zaplacic z gory :-)

    >Nawet sprzedawcy w marketach o tym nie wiedzą, zresztą sprzedają już
    >wstępnie skonfigurowane "pudełka".

    To akurat chyba wszyscy tak sprzedaja.
    Chcesz cos zmienic - zaczynaja sie klopoty :-)

    J.