  • Data: 2018-01-18 23:06:31
    Temat: Re: Zasilacz z 3 pinowa wtyczką.
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moze oni wyżsi byli ? :-)

    Dobre, dobre...
    Ale wiesz, jak człek wyższy, to ma dłuższe ręce,więc w zasadzie się
    kompensuje ;)

    > A nie, seria Vostro z plastiku, w miare lekka.
    > Ale jak siegnalem po starszy ... szybko wrocilem. Szkoda kregoslupa :-)

    Mam też jakiś mały, lekki, jak napisałeś plastikowy, nawet nie wiem jaka
    to seria. Kupiłem aby sprawdzić, czy mały cienki będzie się nadawał do
    programowania i okazało się, że nie. Wszystko na nim za wolno się dzieje
    i to wkurza.

    Miłego.
    Irek.N.