eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZbiornik wyrównawczy - fiat Punto II › Re: Zbiornik wyrównawczy - fiat Punto II
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Reply-To: m...@p...onet.pl
    Subject: Re: Zbiornik wyrównawczy - fiat Punto II
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <psl4kt$q50$1@dont-email.me>
    <2...@g...com>
    <psm02m$ad9$1@dont-email.me>
    <e...@g...com>
    <psm7rp$m3s$1@dont-email.me> <5beea677$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Organization: A.P.Z.
    Date: Fri, 16 Nov 2018 12:26:25 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.9.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5beea677$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 24
    Message-ID: <5beea984$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.238.86.4
    X-Trace: 1542367620 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 484 213.238.86.4:58540
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2181
    X-Received-Body-CRC: 3595233302
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2643882
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-11-16 o 12:13, LordBluzg(R) pisze:
    > W dniu 2018-11-16 o 11:58, Pszemol pisze:
    >> <l...@g...com> wrote:
    >>> W Golfie II cienka rureczka podłączona była do chłodnicy.
    >>
    >> A gruba gdzie?
    >>
    >> Czy możesz wyjaśnić jak działa rozwiązanie z dwoma połączeniami do
    >> zbiorniczka?
    >>
    > Łomatko. Gruby jest PRZED termostatem a cienki leci z chłodnicy jak jest
    > zbyt duże ciśnienie. Generalnie gruby uzupełnia a cienki wywala
    > nadwyżki. Zależy to od konstrukcji silnika. Miałem kiedyś Opla i tak
    > miał...ale jak się cienki zapchał to przewody (te grube na chłodnicy)
    > pęczniały i już myślałem że uszczelka poleciała.
    >
    Generalnie cienki jest również formą odpowietrzania, bo wiadomo że
    powietrze idzie do góry a cienki w silniku podłączony jest do
    najwyższego miejsca. W ogóle w takim przypadku nie zauwazyłem
    występowania korka cisnieniowego (przynajmniej u mnie w oryginale tak było).

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: