  • Data: 2018-03-14 09:04:54
    Temat: Re: Zegarki w AGD
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Marek napisał:

    > Takich złośliwości jest więcej. Sproboj znaleźć odtwarzacz
    > samochodowy, który umie _szybko_ przewijać wewnątrz odtwarzanego
    > utworu. Wszystkie odtwarzacze mają "przewijanie" z prędkością
    > dostosowaną do 3 minutowego utworu, np +10s. Nie ma szans by
    > bezpiecznie (bez przypadkowego przeskoku) przewijać np. pół
    > godziny wew. 2 godzinnego utworu.

    To mi zrozumieć łatwiej, nie postrzegam tego w kategorii złościwości.
    Jako że podczas prowadzenia samochodu nie chcę uprawiać diżejstwa,
    nie zwracam uwagi na takie dodatkowe funkcje, które tylko komplikują
    obsługę. Może ich w ogóle nie być, jeśli producent nie potrafi
    zaprojektować UI tak, by nie przeszkadzały. Brak pamięci to jednak
    co innego.

    --
    Jarek