  • Data: 2018-03-14 11:16:07
    Temat: Re: Zegarki w AGD
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.03.2018 o 00:07 sundayman <s...@p...onet.pl> pisze:

    > Ja mam w piekarniku zegar ustawiony z dokładnością 5 minut. O ile w
    > ogóle chce mi się go ponownie ustawiać po kolejnym odłączeniu prądu.
    > Rozmowa o tym, czy zegar w kuchence spieszy się minutę czy sekundę
    > odbieram jako paranoję.
    > Na pewno to coś zmienia w waszym życiu, jaka tam jest dokładność.
    > Cała punktualność przecież zależy od dokładności czasu w piekarniku,
    > prawda ?

    To może odwróćmy pytanie - po co w piekarniku wyświetlacz, który cały czas
    pobiera prąd?
    (W jednej dyskusji na temat najnowszego wypasionego dekodera pewnej
    platformy telewizji cyfrowej na narzekania o brak wyświetlacza padła
    odpowiedź, że dekoder z wyświetlaczem nie spełniał by norm bo by pobierał
    za dużo prądu w trybie czuwania - wyświetlacz w piekarniku bardziej
    energooszczędny?)
    Niech ten zegarek odlicza tylko czas pieczenia i nie pokazuje "aktualnej"
    godziny.

    Zegarek ustawiony z dokładnością do 5 minut nie ma zerowej wartości, ma
    wartość ujemną! Zegarek ma albo pokazywać dokładny czas (na co dzień
    dokładny = +-pół minuty) albo nie wprowadzać w błąd.

    --
    SW3
    ----