eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaZegarki w AGD › Re: Zegarki w AGD
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <p837es$kv8$1@node2.news.atman.pl>
    <1105070887$20180311140352@squadack.com>
    <p83jee$kuc$3@node1.news.atman.pl>
    <5aa57506$0$31349$65785112@news.neostrada.pl>
    <p86nvv$o9j$1@node1.news.atman.pl>
    <5aa6fb9d$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
    <p898iu$7t6$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    In-Reply-To: <a...@n...neostrada.pl>
    Subject: Re: Zegarki w AGD
    Date: Wed, 14 Mar 2018 12:21:24 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 26
    Message-ID: <5aa905b5$0$1009$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.168.87
    X-Trace: 1521026485 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1009 83.26.168.87:59196
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2362
    X-Received-Body-CRC: 4156576292
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:730275
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:a...@n...neos
    trada.pl...
    On Tue, 13 Mar 2018 20:25:13 +0100, Marek S <p...@s...com> wrote:
    >> Tak jak napisałem: niech producent nalepi na szybę piekarnika
    >> wielki napis "Innowacja! Zapłać te 10zł więcej i miej lepiej!".

    >Okazuje się, że globalnej skali rynku to nie działa, ba powyższe (w
    >tej dużej skali) jest strzeleniem sobie w stopę, bo klient taki
    >bardziej ogarnięty i umiejący już czytać doduka do "Zapłać ...
    >więcej" i... już przestanie dalej czytać, bo zainteresuje się 10 zł
    >tańszym produktem.
    >Klient chcący drožej a dobrze to mit wymyślony przez sprzedawców :),
    >w skali rynku nieznaczacy nic margines.

    Niekoniecznie - ciagle sie sprzedaja np Mercedesy, komputery i
    telefony Apple itp.

    Moze po prostu trzeba klientowi powiedziec co dostanie w zamian.

    Albo ... klient musi dojrzec, ze nie kupuje sie chinskich wynalazkow
    nawet jak sa dwa razy tansze, a nie tylko 10%.

    A potem widzi na swoim markowym wyrobie "made in China" :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: