  • Data: 2019-01-03 01:59:37
    Temat: Re: Zestaw małego inżyniera <10 lat
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Ale kto ci zabroni kupić lego na kilogramy na allegro.
    Może być tylko jeden problem kiedyś przyszedł do nas syn sąsiada.
    Miał coś 6-7 lat.
    Stwierdził że on takich klocków lego nie bedzie układał
    bo nie ma instrukcji.

    > Taka jest polityka firm, że wyręczają użytkownika , by nie kombinował.
    > W innych dziedzinach też tak jest.
    > Zamiast samemu gotować może zamówić w jadłodajni.

    A czy to nie jest po prostu zmiana czasu?
    Kiedyś się interesowałem tematem lego.
    Teraz są prostsze zestawy niż kiedyś bo dzieciaki są przyzwyczajone
    do tego że mam być szybko i łatwo.

    Wejdź na jakieś forum z grami.
    Starzy gracze stwierdzą że dzisiejsze gry są za łatwe.
    Ale jak by nie były to dzieciaki szybko by się znudziły.

    I jeszcze o lego.
    Kiedyś na pudełkach było zdjęcia co z danego zestawu można złożyć.
    Instrukcja składania była tylko dla jednego modelu.
    ALe klienci narzekali że nie ma instrukcji więc lego się z tego wycofało.

    Ja mam tylko nadzieje że w momencie gdy będę już stary i będę potrzebował
    lekarza to do tego momentu pojawi się sztuczna inteligencja która będzie
    podpowiadać lekarzom co mają robić.