  • Data: 2019-01-03 06:55:22
    Temat: Re: Zestaw małego inżyniera <10 lat
    Od: Marek Panek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 03.01.2019 01:59, s...@g...com wrote:

    > Ale kto ci zabroni kupić lego na kilogramy na allegro.
    > Może być tylko jeden problem kiedyś przyszedł do nas syn sąsiada.
    > Miał coś 6-7 lat.
    > Stwierdził że on takich klocków lego nie bedzie układał
    > bo nie ma instrukcji.

    Moja uwaga o LEGO była niejako poboczna. Wszak elementów konstruktora na
    kilogramy nie kupisz, a sugestia, że można sobie zrobić, sądzę iż
    większości zainteresowanych nie odpowiada. Wszak jakby się usmarkać, a
    nie utrzeć to prawie wszystko można przyslowiową siekierką wystrugać
    (no, może za wyjątkiem Columbii :-) )
    M.