  • Data: 2012-12-24 09:12:30
    Temat: Re: Zestaw typowo biurowy
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-12-22, o godz. 12:30:02
    PK <P...@n...com> napisał(a):

    > Ja mieszkam w Warszawie i tu dość trudno jest NIE pracować
    > w "międzynarodowej korporacji". Spotkania, na które muszę zabrać
    > kompa, mam kilka razy w tygodniu.

    Ty masz. I Ty pracujesz w korporacji.
    Ja pracuję w Warszawie od ~30 lat. I nie pracowałem nigdy
    w :międzynarodowej korporacji".

    > I nie liczę tu kilkudziesięciu sytuacji w każdym tygodniu, gdy
    > po prostu podchodzę do kogoś z lapkiem, żeby omówić jakąś kwestię.

    Jedynymi których regularnie widuję na spotkaniach roboczych z
    laptopami są PR-owcy i dziennikarze. No i handlowcy lubiący pochwalić
    się tabelkami w PowerPoincie. Przez te 30 lat nie widziałem księgowego
    z laptopem na spotkaniu. Nawet obecnie - gdy obsługuje nas zewnętrzna
    firma.

    > Zresztą wcale się nie dziwię, że nie miewasz takich spotkać, jeśli
    > jesteś programistą. Istnieją także inne zawody :). Programiści po
    > prostu mało ze sobą współpracują lub załatwiają to zdalnie.

    Mało masz pojęcia o pracy programistów. I na dodatek całkiem mylnie
    sobie wyobrażasz że nie współpracują.

    Zdrówko