  • Data: 2012-12-23 21:34:42
    Temat: Re: Zestaw typowo biurowy
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-12-23, JDX <j...@o...pl> wrote:
    > WTF? Na dwuosobowe spotkanie (uściślijmy: w sprawach zawodowych :-D )
    > potrzebujecie salki? A to nie wygodniej i szybciej jest spotkać się przy
    > biurku któregoś z uczestników spotkania? :-D IMO firmy "okołofinansowe"

    Nie, bo pracujemy w "ołpenspejsie". Na spotkania idzie się do jednej
    z sal (jest ich sporo, są świetnie uszczelnione i mają projektory lub
    telewizory, więc jest dużo wygodniej).

    Nawet jak chcę przez dłuższą chwilę (np. 30 minut) pogadać z kolegą
    z biurka obok, to wygodniej jest w salce (zazwyczaj trwa to wtedy
    krócej, więc "zwracają" się 2 minuty na przeniesienie lapków :)).

    Jeśli masz w tym miejscu ochotę, na skrytykowanie openspace, to od
    razu Cię uprzedzę :). Nie jestem wielkim fanem tego rozwiązania, ale
    w mojej firmie sprawdza się naprawdę dobrze.
    Ze względu na specyfikę pracy i tak siedziałbym w przynajmniej
    10-osobowym pokoju, czyli różnica byłaby niewielka. A że ludzie cały
    czas chodzą i czegoś chcą, to przez cały dzień słuchałbym drzwi.

    Praca programisty wygląda po prostu zupełnie inaczej. Zatem skoro
    ja znam realia Twojej branży, to teraz przekazuję Ci trochę faktów
    z mojej aktualnej :).

    > Tak, właśnie o takich księgowych i księgowości myślałem. Ponieważ firmy
    > "okołofinansowe" z pewnością nie stanowią zdecydowanej większości (na
    > szczęście!) podmiotów gospodarczych w których pracują księgowi.

    Ale jeśli spojrzysz na liczbę księgowych, to firmy "okołofinansowe"
    (wliczając outsourcing i consulting) zdecydowanie dominują w takiej
    statystyce. A gdyby wziąć pod uwagę tylko wyksztaconych księgowych
    (a nie "wujka Romana, który jest po zarządzaniu i pomaga w rozliczaniu
    zakładu ślusarskiego"), to pewnie w finansach pracuje większość :).

    pozdrawiam,
    PK