    From: "basti78" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zgoda na wykonywanie fotografii
    Date: Sun, 11 Jan 2009 17:24:12 +0100

    > I w ogóle te zakazy fotografowania są po prostu żałosne. Ktoś chce zrobić
    > dokumentację fotograficzną w niecnych celach to w obecnych czasach zrobi
    > to i to niepokojony przez ochroniarzy.

    ale to wiem, zgadzam się, sam mam też taki apracik taki którego nikt na
    pewno nie zobaczy, ale wróćmy do tematu

    wyjmuje puszke, obiektyw jak ta lala, trudno nie zauwazyc - co PRAWNIE o tym
    wiadomo? - bo taki łochroniaż moze mi nakukać z reguły, ale interesuje mnie
    czysto formalne podejście do tematu

    oczywiscie wyłączam z dyskusji obiekty chronione - z wyraźnym zakazem
    fotografowania

    ale wlasnie jak jest z biurowcami, GH, drapaczami czy kazdym innym
    budynkiem?

    Sebastian