  • 51. Data: 2018-02-08 15:21:08
    Temat: Re: Zima
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    dyskusyjnych:8984e599-8fe8-4b50-a4d0-46bf760aeebf@go
    oglegroups.com...

    > Takie inne samobójstwo znaczy się chciałbyś popełnić

    Niekoniecznie. Znasz termin "pobocze"?

  • 52. Data: 2018-02-08 15:22:40
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-02-08 o 13:12, J.F. pisze:
    > Użytkownik "zhbick"  napisał w wiadomości grup
    pl...
    > Użytkownik  napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > z tylu :-)
    >
    > Ewentualnie mozesz miec szczescie ... i znow to zmartwienie tego z tylu :-)
    >
    > Musialbys miec pomoc drugiej osoby, ktora by sobie z tym trojkatem szla
    > pod prad ... a moze i biec by musiala :-)
    >
    > Czasu jest tylko tyle, zeby awaryjne wlaczyc.
    >
    > A tak swoja droga - myslisz ze trojkat dlugo przetrwa postawiony ?
    > Na poboczu to moze i dlugo, ale jakby wymagal omijania ... patrzac na
    > tych kierowcow to mu daje pare minut zycia :-)
    >
    > A na trojkat na poboczu ktos zwroci uwage, szczegolnie z lewego pasa ?

    Kilku tych stukniętych było. Jeden z nich powinien natychmiast biegiem
    ruszyć w stronę nadjeżdżających samochodów i chociaż machać rękami dla
    zwrócenia uwagi. Niejeden by zdjął nogę z gazu...
    T.

  • 53. Data: 2018-02-08 15:23:45
    Od: p...@g...com

    --Niekoniecznie. Znasz termin "pobocze"?

    ja bym zostawil auto na awaryjnych i wio za barierke, ubezpieczalnia i tak wyplaci
    wiec szkoda zycia

  • 54. Data: 2018-02-08 15:28:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 lutego 2018 15:21:09 UTC+1 użytkownik zhbick napisał:

    > Niekoniecznie. Znasz termin "pobocze"?
    To taki pas drogi na który gwałtownie hamujące auta zjeżdżają aby uniknąć zderzenia?
    ;)
    Napisz może jeszcze raz- czy w sytuacji stłuczki/karambolu na autostradzie odważyłbyś
    się wysiąść z auta grzebać w bagażniku szukając trójkąta i biec w stronę pędzących
    aut żeby ten trójkąt postawić?

  • 55. Data: 2018-02-08 16:32:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.02.2018 o 15:22, T. pisze:

    > Kilku tych stukniętych było. Jeden z nich powinien natychmiast biegiem
    > ruszyć w stronę nadjeżdżających samochodów i chociaż machać rękami dla
    > zwrócenia uwagi. Niejeden by zdjął nogę z gazu...

    Coraz lepsze rady.

    1 - wjeżać między tiry i nie zostawiać wolnego miejsca, żeby ci z tyłu
    mieli więcej miejsca i zdążyli zahamować - przeież ci z tyłu mają
    kilometry wolnego;)

    2 - biegaj po oblodzonej autostradzie w kierunku nadjeżdzających
    samochodów;)

    Shrek

  • 56. Data: 2018-02-08 16:37:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >--Niekoniecznie. Znasz termin "pobocze"?
    >ja bym zostawil auto na awaryjnych i wio za barierke, ubezpieczalnia
    >i tak wyplaci wiec szkoda zycia

    A w ta barierke za chwile przywali tir :-)

    J.

  • 57. Data: 2018-02-08 16:38:49
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 2018-02-08 o 14:55, zhbick pisze:
    > Użytkownik "yabba"  napisał w wiadomości grup

    > Za to zapier*alanie na ślepo jest już jak najbardziej ok?

    Nie jest OK. Tak samo jak nie jest OK sugerowanie, że kierowcy popełnili
    błąd, niewystawiając trójkąta 150 metrów z tyłu.

    Czy Ty w takiej sytuacji jak na filmie, wysiadłbyś z samochodu, otworzył
    bagażnik i szedł we mgle po autostradzie, żeby ustawić trójkąt na pasie
    ruchu?

    yabba

  • 58. Data: 2018-02-08 16:52:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zhbick" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >:)
    >dobra w sensie: bezpieczna? :)

    Popatrz na osobowke po lewej, ile jej zabraklo - z 15 metrow ?
    Patrzac na niedawne obliczenia - moze 10km/h za szybko, moze tylko 5

    >:) :) :)

    Tirman jechal wolniej niz ta osobowka, i widocznosc mial lepsza ...
    tylko jakos nie hamowal, a przynajmniej nie wyglada :-)

    >:) albo lód :)

    inna kamerka
    https://www.youtube.com/watch?v=Z_Txx1uwIxI

    Dalo sie zahamowac ... dalo, moze trzeba bylo miec lepsze opony, albo
    10 wolniej jechac :-)

    J.

  • 59. Data: 2018-02-08 21:25:56
    Od: "zhbick" <n...@p...tu>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup

    > Czy Ty w takiej sytuacji jak na filmie, wysiadłbyś z samochodu, otworzył
    > bagażnik i szedł we mgle po autostradzie, żeby ustawić trójkąt na pasie
    > ruchu?

    Zjechałbym jak najbardziej na bok, przelazłbym z trójkątem przez barierki
    energochłonne i poszedłbym ustawić trójkąt.

  • 60. Data: 2018-02-08 23:04:18
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 2018-02-08 o 21:25, zhbick pisze:
    > Użytkownik "yabba"  napisał w wiadomości grup

    > Zjechałbym jak najbardziej na bok, przelazłbym z trójkątem przez
    > barierki energochłonne i poszedłbym ustawić trójkąt.

    Czy zaparkowałbyś tak jak to białe Polo?

    yabba