  • 231. Data: 2019-05-28 22:27:32
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-28 o 21:48, LordBluzg(R) pisze:
    > Nie możesz...ale pisząc dalej, będziesz się tylko ośmieszał. Nie chodzi
    > kretynie o to czy są ale chodzi również o ilość. Tu masz dane na 2018:

    Dałnie, ale wytłumacz, jakie to ma przełożenie na normalnego
    użytkownika? Będziesz kurwa instalował wszystkie istniejące aplikacje na
    swojego smartfona? No po prostu imbecyl...

    > Najnowsze informacje mówią o tym, że na dany moment w wirtualnym sklepie znajduje
    nieco ponad 1.200.000 aplikacji! Wynik bardzo dobry, ale nie tak dobry jak w Google
    Play. W Google Play obecnie dostępnych jest aż 1.430.000 apek.

    > No i znów udowodniono :]
    >
    > Tadam.

    Aplikacje do pierdzenia (w sam raz dla ciebie i twoich znajomych, np.
    "z") i inne soundboardy oraz zawirusowany syf też się w to wlicza, czyli
    gówno udowodniono. Gdyby Apple tego nie kontrolowało, to AppStore też
    byłby takim śmietnikiem. To jest absolutnie żaden argument i nie może
    coś takiego przeważać o wyższości danego urządzenia. Nie ośmieszaj się.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 232. Data: 2019-05-28 22:32:25
    Temat: Re: Zluzuj majty i zamilknij
    Od: ? ? ? you jump on top of my dick ? ? ? <s...@t...skurwialy.usraelski.palancie.invalid>

    Filip454 wrote:

    > Dopóki nie opuścisz tej grupy

    Wot i jebanaja kurewskaja polszewickaja BLAĆ

    Jak by tak Pilsudski wstal z grobu, to by ta
    PARCH-CHOLOTE; ZYWCEM wsadzil do rozżażonych
    piecow hutniczych!

    TFU! TFUU! TFUUU! TFUUUU! TFUUUUU! TFUUUUUU!

    --
    Zajebalowo WIOCHA

    Hymn dla miliardow MONGOloidow: http://bit.ly/2U5oXdf

  • 233. Data: 2019-05-28 22:49:10
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-28 o 22:12, Filip454 pisze:

    > A o czym tu piszesz kretynie? O Windowsie. Kwicz dalej, już gwiazdka ci
    > się widzę z tyłu przepala z bólu.

    Drogi debilu, wyżej masz napisane że piszę o aplikacjach MOBILNYCH na
    platformę Android, do obsługi programów na platformie Windows, które nie
    są dostępne w żadnej opcji dla iPhone. Omatko, czy wszyscy iPhoniarze to
    takie są takie ułomne że czytać ze zrozumieniem nie potrafią i linkują
    jakieś bzdury?

    > Zacząłem "nakurwiać" bluzgami, bo musiałem dostosować się do twojego
    > rynsztokowego poziomu postów, żebyś idioto zrozumiał.

    Wystarczyłoby, żebyś czytał ze zrozumieniem. Żadne analogie do ciebie
    nie docierają, fakty, linki. Pierdolisz brednie cały czas. Szkoda czasu
    na takiego debila jednak.

    > Rzeczywiście, idę się przejść, nie mam zamiaru z tym cymbałem dalej
    > rozmawiać.

    Ić, ić...

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 234. Data: 2019-05-28 22:53:51
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-28 o 22:49, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    >
    > Wystarczyłoby, żebyś czytał ze zrozumieniem. Żadne analogie do ciebie
    > nie docierają, fakty, linki. Pierdolisz brednie cały czas. Szkoda czasu

    Twój podpis dobitnie pokazuje twoją umysłową ciemność, tępaku.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 235. Data: 2019-05-29 00:02:14
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-28 o 22:27, Filip454 pisze:

    > Dałnie, ale wytłumacz, jakie to ma przełożenie na normalnego
    > użytkownika? Będziesz kurwa instalował wszystkie istniejące aplikacje na
    > swojego smartfona?
    Kurwiu drogi, TAK! Nie wszystkie jak leci ale na przykład do obsługi
    OBD2 z Google Play, zainstalowałem i przetestowałem z dobrą setkę.
    Dlaczego tak? BO MAM TAKĄ MOŻLIWOŚĆ, gdzie na iPhone jest ona
    wykastrowana do kilku z których nie splunąłbym nawet na żadną.
    Dodatkowo, mogę za parę groszy kupić sprzęt a dla Andka jest za grubą
    kasiorę na iPhone (mowa o modułach, podłączanych do samochodu) Dlaczego
    tak? Bo czasem brakuje mi jakiejś opcji albo designe mnie powala więc
    mam WYBÓR jak w najlepszej restauracji, do tego za psie pieniądze a nie
    za grubą kasiorę. Tego właśnie brakuje w Ajplu, który doi od samego
    początku i nie chodzi tutaj o kasę, bo stać mnie na sporo więcej.
    Wybieram przede wszystkim większe możliwości a nie 3 bułki w Mc
    Donaldzie dostępne w chorej cenie. Rozumiesz? MAM WYBÓR, którego z
    definicji brakuje w iPhone. To jest podstawą. Na końcu okazuje się że
    jedynym dobrym wyborem jest apka, której nawet za grubą kasę nie kupię w
    AppStore bo jej nie ma (wspomniane Torque) Mam taki KAPRYS i mogę go
    realizować nawet za pomocą aplikacji ufoludków z gwiazdozbioru Omegi ale
    nie za pomocą Apple. Pomijam apki wspomagające OBA sprzęty gdzie
    producenci w ogóle nie przewidzieli takiego wykorzystania (aplikacja
    Llama dla androida, niedostępna w żadnej opcji nawet NAMIASTKI w AppStore).

    > Aplikacje do pierdzenia.

    Pierdolisz bo nie masz, nie używasz i nie wiesz. Nie moją sprawą jest
    edukacja. Pozostaniesz debilem na zawsze z klapami na oczach,
    ograniczonym do tego co poznałeś:)

    > Gdyby Apple tego nie kontrolowało, to AppStore też
    > byłby takim śmietnikiem.

    Google Play też kontroluje i ma setki tysięcy zapaleńców (programistów)
    przewyższających obecnie megaprzewagą Apple, bo są zbieraniną z całego
    świata a nie tylko z USA...dodatkowo Google jako provider ma znacznie
    większy zasięg światowy niż Apple więc bzdur nie pierdol :>

    > To jest absolutnie żaden argument i nie może
    > coś takiego przeważać o wyższości danego urządzenia. Nie ośmieszaj się.

    Kretynisz. Idź zatem do swojej speluny zwanej AppStore i kup kilogram
    jabłek Golden Delicius bo tylko takie są po 10$ za kg. Ja wejdę sobie na
    mój bazarek i będę miał światowy wybór jabłek (500) po 5zł albo darmowe.
    Kupię pewnie włoskie Modi bo mi smakują a Golden Delicius są ładne z nazwy:]

    Sorry za porównanie, którego też nie rozumiesz :]

  • 236. Data: 2019-05-29 00:31:03
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-28 o 22:23, Filip454 pisze:

    > A ty jak się nazywasz? Na imię masz Kretyn, a na nazwisko Jebany? :)

    LordBluzg(R) nie umiesz czytać?

    > Szanuję swoich rodaków, nie szanuję natomiast skretyniałych cymbałów.
    > Wolisz kretyn, debil, itp. bo pewnie każdy cię tak nazywa w realu i do
    > tego po prostu przywykłeś.

    Skąd taka wzniosła myśl u debila? Nie wiedziałaś że debil nie widzi
    swojej debilności?

    Czyli siebie nie szanujesz, no przykre :(

    > Bujaj wroty.

    Pal zelówy :D Podoba mi się jednak udowodnienie twojej własnej tezy, że
    jesteś debilem :D to jak nasranie do własnego gniazda ale to gniazdo
    akurat było pod napięciem :D Fajnie cię jebło :D #podobamisię.

  • 237. Data: 2019-05-29 00:37:54
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-29 o 00:31, LordBluzg(R) pisze:
    > LordBluzg(R) nie umiesz czytać?

    No, czyli synonim do "Kretyn Jebany". Wszystko się zgadza.

    > Skąd taka wzniosła myśl u debila? Nie wiedziałaś że debil nie widzi swojej
    debilności?

    > Czyli siebie nie szanujesz, no przykre

    Najwięcej na tej grupie piszesz o debilach, czyli masz jakiś ukryty
    kompleks związany ze swoją inteligencją, bądź wiedzą i się nie dziwię
    parobku.

    > Pal zelówy :D Podoba mi się jednak udowodnienie twojej własnej tezy, że jesteś
    debilem :D to jak nasranie do własnego gniazda ale to gniazdo akurat było pod
    napięciem :D Fajnie cię jebło :D #podobamisię.

    Ty jesteś debilem i to patentowym, skoro nie widzisz różnicy między
    Polakiem i Polakiem... Po prostu nie potrafisz odczytać ukrytego
    przekazu, ale w końcu jesteś typowo polską larwą (w dodatku niesamowicie
    głupim jej okazem), więc niczego innego nie mogę się spodziewać.

    No kurwa mać, takiego debila jak ty, to ja dawno w internetach nie
    widziałem.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 238. Data: 2019-05-29 00:50:51
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-29 o 00:37, Filip454 pisze:

    > No, czyli synonim do "Kretyn Jebany". Wszystko się zgadza.

    W twoim Matrixie :)

    > Najwięcej na tej grupie piszesz o debilach, czyli masz jakiś ukryty
    > kompleks związany ze swoją inteligencją, bądź wiedzą i się nie dziwię
    > parobku.

    Nie, szukam specjalnie debili, tropię, podpuszczam i nazywam włącznie z
    udowodnieniem. Taka misja...i się załapałeś :) Nie mogę pozwolić na to,
    żeby debil pomyślał że jest mądry :]

> [...]
    > głupim jej okazem), więc niczego innego nie mogę się spodziewać.
    >
    > No kurwa mać, takiego debila jak ty, to ja dawno w internetach nie

    Trafiłeś na łowcę debili. Sorry za zaciemnienie poznania. Jakąś przynętę
    musiałem użyć :]

    Drogi kretynie, to ty porównujesz rodaków do zwierząt strasząc Animal
    Planet a w przypadku przedstawienia tobie faktów, wijesz się jak pizda w
    occie. To jednak jakaś oznaka że pełnym debilem nie jesteś bo nie
    kłócisz się z faktami, co najwyżej, to je pomijasz ale jeszcze bredzisz.
    Jest jednak nadzieja, że jak stoisz na dnie, na ostatnim szczeblu
    drabiny i pukasz w dno od spodu, to ktoś ci ten właz kiedyś otworzy :)

  • 239. Data: 2019-05-29 00:56:23
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-29 o 00:50, LordBluzg(R) pisze:
    > Nie, szukam specjalnie debili, tropię, podpuszczam i nazywam włącznie z
    > udowodnieniem. Taka misja...i się załapałeś

    Jedyną osobą, która dała się złapać na brak posiadania umiejętności
    czytania ze zrozumieniem, jesteś ty. Nigdzie się nie złapałem, bo jak
    już pisałem, jest różnica między Polakiem i Polakiem. Oczywiście samego
    siebie bym nie ważył się obrazić, chyba do reszty skretyniałeś.

    Jedyną twoją misją jest aktualnie zaistnienie jak gwiazdeczka na grupach
    bo brakuje ci elementarnej wiedzy więc musisz zabłysnąć chamstwem i
    prowokowaniem innych użytkowników. Jesteś chwastem tej grupy
    (podejrzewam, że nie tylko dla mnie).

> [...]
    ostatnim szczeblu drabiny i pukasz w dno od spodu, to ktoś ci ten właz kiedyś otworzy

    Dla ciebie bredzę bo jesteś zwyczajną kurwą, która nie potrafi czytać,
    jest ekstremalnie głupia i wymyśla nieistniejące problemy, usiłując użyć
    ich jako argumentów w dyskusji, o ile ten twój jęk można nazwać próbą
    dyskusji.

    Nara robaku.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 240. Data: 2019-05-29 01:00:12
    Od: Filip454 <f...@g...com>

> [...]
    > Jest jednak nadzieja, że jak stoisz na dnie, na ostatnim szczeblu
    > drabiny i pukasz w dno od spodu, to ktoś ci ten właz kiedyś otworzy :)

    Wije to się na mnie twoja zboczona flądra - co noc.

    Daję na ciebie ignore i możesz ssać pęto błaźnie.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]