eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZmiana auta - pytanie do mechaników › Re: Zmiana auta - pytanie do mechaników
  • X-Received: by 2002:a81:7a02:: with SMTP id v2mr293225ywc.3.1544567936149; Tue, 11
    Dec 2018 14:38:56 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a81:7a02:: with SMTP id v2mr293225ywc.3.1544567936149; Tue, 11
    Dec 2018 14:38:56 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
    iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!v55no33
    8535qtk.0!news-out.google.com!m21ni129qta.0!nntp.google.com!v55no338532qtk.0!po
    stnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 11 Dec 2018 14:38:55 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <pupbu7$mla$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=199.202.9.250;
    posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
    NNTP-Posting-Host: 199.202.9.250
    References: <pumkd3$smh$1@node2.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <pupbu7$mla$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <0...@g...com>
    Subject: Re: Zmiana auta - pytanie do mechaników
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Tue, 11 Dec 2018 22:38:56 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 59
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2645826
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wtorek, 11 grudnia 2018 15:58:32 UTC-6 użytkownik Marek S napisał:
    > W dniu 2018-12-11 o 20:45, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    >
    > >> 1. Auto posiada dwie turbiny więc przypuszczam, że można spodziewać
    > >> się finansowych efektów specjalnych. W swoim życiu już 3x turbinę
    > >> zajechałem. Żadna nie dotrwała 200-250 tys. km
    > >
    > > Pora nauczyć się jeździć :-)
    >
    > Czekałem na ten komentarz :-)
    > No to jak mistrzowie turbiny jeździcie? Co robicie więcej niż ja? A ja
    > robię to:
    >
    > 1. Olej zmieniam co 15 tys. w dieslu i co 25 tys w benzynie.
    > 2. Filtry powietrza częściej.
    > 3. Na zimnym silniku zawsze delikatnie przyspieszam. Przez pierwsze 15
    > minut tak czynię.
    > 4. Po ostrzejszej jeździe zawsze daję ochłonąć turbinie (ok 3 minuty)
    > zanim wyłączę silnik.
    >
    > Co zatem robię źle?
    >
    > W jednym przypadku turbina się zatarła i wyrwało łopaty. W drugim

    Albo te typy tak maja albo olej kiepski albo jednak ja przegrzales.

    > zapiekła się zwrotnica spalin więc sfajczył się siłownik elektroniczny

    Za duzo jezdziles przy jednostajnych obrotach albo wogole nie wkrecales silnika na
    obroty i nie korzystales z turbiny. Sadza ci zablokowala kierownice w turbinie.

    > (nie jest sprzedawany oddzielnie). W trzecim przypadku ujawniła się wada
    > kolektora spalin, oderwał się spaw wewnętrzny i centymetrowej długości
    > kawałek metalu powyginał łopaty turbiny.

    Tu raczej Twojej winy nie ma.

    >
    > Więc teraz pytam: jak lepiej jeździć by takie rzeczy się nie działy?
    >

    Primo: Kupowac auta z prawdziwym przebiegiem.
    Secundo: Unikac silnikow w ktorych turbiny padaja. W tym tez takich
    przekombinowanych.
    Tertio: Uzywajac turbiny uzywac jej, Tak aby wszystkie jej elementy sie mialy okazje
    poruszac.

    Secundo powinno dac ci do myslenia w temacie tego mercedesa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: