  • Data: 2018-03-24 15:19:49
    Temat: Re: Zmiana sposobu jazdy?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-24 o 10:05, J.F. pisze:

    > Przydaje sie film z komorki ... moze sie tez okazac, ze
    > predkosciomierz w tym aucie za bardzo cyfrowy.
    >
    > GPS pewnie za malo dokladny, ale nowoczesne komorki maja tez
    > akcelerometry.

    Hmmm. Jest to jakaś myśl. Jednakże nie wiem czy jest sens bawienia się w
    to bo i tak niczego przecież nie zmienię.

    A tak na marginesie - mam idealną zgodność prędkości na Yanosiku i
    kamerze ze wskazaniem prędkościomierza. Może inaczej - prędkościomierz
    zawsze zawyża równo o 5km/h.

    > I jak mierzyles - pedal w podloge od 120 ?
    > czy od 140, a w drugim pomiarze od 160 ?

    Pedał w podłogę od zera do 200+ km/h. Ostatni bieg wskakiwał przy 140
    przy tym stylu przyspieszania.

    > Dziwne troche.
    > To ten silnik ?
    > https://drive.google.com/file/d/15hIvlD03Y8LmQI4GCyy
    JySCzLlA4k8Tz/view

    > co to za dwa wykresy ?

    Tak, ten. Dolne wykresy (w sensie dolny czerwony i dolny zielony) to
    charakterystyka na standardowym programie. Górne - po optymalizacji.
    Czyli nas interesują górne.

    > Jak rozumiem - maksymalny moment masz w okolicach 2500 rpm.
    > Czyli gdzies przy 150km/h. Do tych 3000 rpm moment wciaz wysoki.
    > Ale opory powietrza rosna, i 160-180 powinno byc gorzej.

    A jest zasadniczo lepiej mimo to.

    > Skrzynia automatyczna ... ale jaka - DSG, czy z hydro ?

    Nie mam bladego pojęcia. Nie znam się na tym. Widziałem ją w środku po
    awarii sprzęgła. Otóż ma 3 sprzęgła mokre po 12 tarczek na każdym.
    Zmiana biegów praktycznie niewyczuwalna niezależnie jak się jedzie.
    Konstrukcja strasznie złożona szczególnie, że napędza 2 wały więc nawet
    nie starałem się zrozumieć na co patrzę. Może coś wywnioskujesz.

    > A trybu "sport" tam nie ma ? Bo nas by interesowalo jak to wychodzi
    > przy tych predosciach, ale wyzszych obrotach.

    Nie ma "sport". Jest "standard" i"comfort". Ten drugi dla cierpliwych i
    rozrzutnych, do niczego się nie nadaje.

    > Moze po prostu turbo dziure zmierzyles ?

    Przecież sam cytujesz charakterystykę jaką udostępniłem :-) Widać
    dokładnie turbodziurę, która jest dość nisko.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek