eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZmiana sposobu jazdy? › Re: Zmiana sposobu jazdy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zmiana sposobu jazdy?
    Date: Wed, 28 Mar 2018 22:38:43 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 32
    Message-ID: <p9gugi$ohv$2@node1.news.atman.pl>
    References: <d...@g...com>
    <p8fper$4lq$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <p8g2v8$4lq$5@node2.news.atman.pl> <p8k4ba$nha$1@node1.news.atman.pl>
    <p8kvb3$ql8$3@node2.news.atman.pl> <p8lmu8$9d4$1@node1.news.atman.pl>
    <p8lngh$sr6$7@node1.news.atman.pl> <p8o92c$q6k$2@node1.news.atman.pl>
    <p8ocj0$t7e$2@node2.news.atman.pl> <p8p1vl$hkk$1@node2.news.atman.pl>
    <p8p4jj$lh3$1@node1.news.atman.pl> <p91b1p$nk6$1@node1.news.atman.pl>
    <p935e1$for$1@node1.news.atman.pl> <p93vhj$a1i$1@node1.news.atman.pl>
    <p95u18$870$3@node2.news.atman.pl> <p960ev$798$1@node1.news.atman.pl>
    <p97ph6$t2q$4@node1.news.atman.pl> <p98i3f$l2l$1@node2.news.atman.pl>
    <p98m27$oif$2@node2.news.atman.pl> <p9bh05$ie0$1@node1.news.atman.pl>
    <p9dsui$qt0$1@node1.news.atman.pl> <p9e2tn$129$1@node1.news.atman.pl>
    <p9gh0u$lg$3@node2.news.atman.pl> <p9gn2a$hgk$1@node1.news.atman.pl>
    <p9gnra$i2l$1@node1.news.atman.pl> <p9grro$m6g$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: d86-42.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1522269522 25151 77.65.86.42 (28 Mar 2018 20:38:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Mar 2018 20:38:42 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.6.0
    In-Reply-To: <p9grro$m6g$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 180328-2, 28.03.2018), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2627631
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 28-03-2018 o 21:53, Marek S pisze:
    > W dniu 2018-03-28 o 20:44, Cavallino pisze:
    >
    >> Ale ja nie piszę o algorytmie badania, tylko sterowania.
    >
    > Ok
    >
    >> Zmienili Ci chyba coś więcej niż mapy wtrysku?
    >
    > Zbyt szczegółowe pytanie. Mogę jedynie powiedzieć, że na 100% zmienili
    > sterowanie doładowaniem.


    No i właśnie o to mi chodziło.

    Nie wiem czy cokolwiek z wtryskami było
    > modyfikowane. Raczej nie sądzę.

    No jak to nie, mapy wtrysku to podstawa.
    Ale czasem na nich się kończy.



    >> A nawet jakby - czy sterownik przypadkiem sam nie dobiera sobie
    >> odpowiednich parametrów turbiny, gdy ma zapotrzebowanie na duży wydatek?
    >
    > Masz na myśli ECU? Noooo dobiera i to właśnie podlega modyfikacji. ECU
    > po prostu ma żądać wyższego zapotrzebowania niż fabryka dała w mapach.

    To chyba nie tak - żeby coś zyskać wgrywa się takie mapy, żeby polewały
    więcej paliwa w określonych momentach niż fabryczne.
    Plus sterowanie turbiną, jeśli tuner łebski.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: