  • 51. Data: 2004-09-01 20:18:46
    Temat: Re: Zmiany w Neostradzie.
    Od: Robert Rędziak (prawdziwego adresu szukaj w sygnaturce) <s...@s...plukwa.net>

    On 1 Sep 2004 13:54:19 +0200, januszek
    <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyc
    iac.irc.pl>
    wrote:

    > IMHO to nie jest EDUKACJA ino to jest DEGRADACJA...

    Idź z tym do Ministerstwa Oświaty, zamiast wypisywać dyrdymały
    na tej grupie.

    r.

    PS. Znam szkołę, która swego czasu wisiała na dzierżawce 33k6.
    Bo na tyle ich było stać. Kropka.
    _____________
    robert rędziak K11 jid:rekin-at-jabber-dot-plukwa-dot-net
    KlubSubaru.PL mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
    tu kieruj swój spam (tylko spam): f...@s...plukwa.net

  • 52. Data: 2004-09-02 00:24:33
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    Radoslaw P. <r...@a...net.pl> wrote:

    > Nowe technologie to chyba DualLayer DVD, a nie komputer czy internet :>

    Tak BTW:
    http://www.theregister.co.uk/2004/09/01/internet_bir
    thday/

    --
    *[ ŁT ]*

  • 53. Data: 2004-09-02 06:36:53
    Od: Wiesiek <r...@o...pl>

    On Wed, 01 Sep 2004 20:03:58 +0200, VoMi7
    <v...@N...altanet.pl> wrote:

    >dokladnie, jeszcze pamietam z czasow jak sie uczylem w LO moj nauczyciel
    >to byla 2 klasa okolo zapytany przezmnie o jakas ze spraw zwiazanych z
    >linuxem odpowiedzial ze "on nie musi sie na tym znac bo ma od tego
    >swoich ludzi" pozniej sie okazalo ze ten jego czlowiek to moj kumpel o
    >rok starszy.
    Co jak co... to ciekawy motyw.
    Ja jednak pamietam jak firma JTT dala jednej szkole "pracownie
    prezydencka". Bylo to 15 PC-tow z winXP + serwer na SBSie.
    Cala siec byla skonfigurowana tak, by podlaczyc SDI, wpisac log/haslo
    i mialo dzialac. Hasla byly tak ciekawie ulozone (administracyjne) o
    tak: qazxsw (sam zobacz jak to wyglada na klawiaturze). Kobieta za nic
    tego hasla nie chciala zmienic. Czemu? Bo jak z ministerstwa wpadna na
    kontrole to zeby hasla pasowaly jakie dali :)))))
    Ofc wlamow bylo sporo.

    Jednak ciekawi mnie inna rzecz... czy SDI wystarczylo by na 15
    komoterow? Trzeba by bylo doliczyc jeszcze jakies 10 jako sekretariat
    + dyrektor, kadry, biblioteka. No nie wiem... przy lekcji np o
    zakladaniu kont darmowych to raczej nieco za malo zeby sie moc gdzies
    dostac.
    Choc znalem pacjenta ktory sie opiekowal komputerami i mowil ze
    "znosnie chodzi" :)

    --
    Wiesiek

  • 54. Data: 2004-09-02 14:22:09
    Od: Konrad Rzadzinski <k...@a...matrix.pl>

    Dnia 1 Sep 2004 19:14:48 +0200, januszek
    <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyc
    iac.irc.pl> tako rzekł:
    :>> Krotko mowiac: Jezeli jakiejs Placowki Edukacyjnej nie stac na iDSL-a to
    :>> trzeba sie zastanowic nad tym czy aby jej istnienie ma sens.
    :> Ty nie jestes stad, prawda?
    : Mowimy o 200 zl miesiecznie... Jezeli jakokolwiek Instytucje Edukacyjna
    : taki wydatek przewraca to trzeba ja zamknac. Im szybciej tym lepiej.

    Zmilcz, bo portalisz.
    EOT.

    --
    Konrad
    http://amba.matrix.pl/~kurak/

  • 55. Data: 2004-09-02 14:51:08
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    Konrad Rzadzinski napisał(a):

    > Zmilcz, bo portalisz.

    Ok, wiec pomine milczeniem "walory edukacyjne internetu" klasy NEO
    dzielonego na 50-ciu uzytkownikow... ;P I zgadzam sie, ze EOT.

    j.

  • 56. Data: 2004-09-03 10:31:40
    Temat: Re: A mi się tam nowa neo podoba (było.Re: Zmiany w Neostradzie.)
    Od: "Nigel" <n...@R...risp.pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Można by rzecz NARESZCIE, TPSA zaczęła porządkować rynek usług
    > dostępowych, czyli:

    <c!ach>

    o ile jestem zaskoczony nową ofertą tp, to uwazam ze kolega dobrze mowi.
    mimo wszystko, dobrze by bylo gdyby limity byly wieksze chociaz
    8/10/15 GB albo 10/12/15 GB... a tak, ma sie wrazenie ze moze jednak
    tego limitu niestarczyc. "ból" pewnie jest tak duzy, bo spora czesc naszego
    e-spoleczenstwa przyzwyczaila sie... do pelnej uzytecznosci lacza czy
    dostepnosci wszelkiego rodzaju goodies.

    z nieco wiekszym limitem, wieksza dostepnoscia [nadal w granicach
    oplacalnosci] i dobrą jakoscia neo128 i neo512 mogloby
    przysporzyc tp wiecej klientow i zyskow -
    bo ceny ich są juz w miare strawne - niz przymusowe sciaganie
    ludzi na idsl.

    byc moze jednak [co jest tez bardziej prawdopodobne] marketingowcy tp wiedzą
    co robią...

    [ktoryby za dostepnosc neo lub sdi podziekowal]

  • 57. Data: 2004-09-03 16:23:56
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Nigel <n...@r...risp.pl> wrote:
    > mimo wszystko, dobrze by bylo gdyby limity byly wieksze chociaz
    > 8/10/15 GB albo 10/12/15 GB... a tak, ma sie wrazenie ze moze jednak
    > tego limitu niestarczyc.

    Mogliby sprzedawać kolejne gigabajty limitu.

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 58. Data: 2004-09-04 02:40:23
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    3 Sep 2004 16:23:56 GMT, użyszkodnik Piotr KUCHARSKI

    jest to planowane

    --
    futszaK
    598339018 887233199

  • 59. Data: 2004-09-05 08:49:00
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Rafal Rabczuk wrote:

    > nie wiem do jakiej szkoly ty chodziles ? ale proponuje sie zapoznac z
    > materialem zajec jaki nalezy zrealizowac.... owszem brakuje tam kilku
    > uwzglednien ...ale google to nie primo intermetu.... to tak jakbys
    > promowal tylko jedna cocacole kiedy na magazynie masz 1000 innynch...
    > sorry ale chyba w szkole powinienes nauczyc sie podstaw dzialania
    > tego calego mechanizmu a nie tylko jego fragmentu..... bys umial
    > sobie poradzic czy to google czy netsprint.....

    Widze ze albo w tej szkole w ktorej jestes nauczyciele podchodza naprawde
    odpowiednio do lekcji informatyki albo tego nie widzisz i "zdania nie
    zmienisz".
    U mnie (lata temu) wygladalo to w ten sposob, ze po 15 minutach lekcji
    glowna atrakcja dnia byly czaterie i inne pierdoly. Nauczyciele mieli to
    gdzies .... I czego taki "mlody adept informatyki" ma wyniesc ze szkoly ?

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 60. Data: 2004-09-05 09:49:53
    Od: Pytajnik <p...@a...no.spam.pl>

    Rafal Rabczuk napisał:

    > zamknac????? pewnie... tyle ze konstytucja nam nam ponoc gwarantuje
    > edukacje..... chcesz zrobic z panstwa panstwo nieukow....

    nawet nie musi sie specjalnie starac:
    http://kiosk.onet.pl/art.asp?DB=162&ITEM=1183839&KAT
    =242

    --