  • 1. Data: 2013-01-07 11:14:23
    Temat: Zmiany w rejestracji pojazdów by MSW
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    W kwietniu zeszłego roku zapowiedziano to:
    http://www.msw.gov.pl/portal/pl/2/9091/Szybsza_rejes
    tracja_samochodow.html

    Ktoś ma bliższe info jak się te zapowiedzi toczą?
    Ruszyli do przodu czy cofnęli się wstecznie do tyłu? :P
    Ja nie mogę żadnych nowości znaleźć w tej kwestii,
    a chętnie bym swoje tabliczki zachował... :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 2. Data: 2013-01-07 11:16:54
    Temat: Re: Zmiany w rejestracji pojazdów by MSW
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 7 Jan 2013 11:14:23 +0100, Myjk

    > W kwietniu zeszłego roku zapowiedziano to:

    E.. OK, to było dwa lata temu... :P ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2013-01-07 12:49:08
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-07 11:14, Myjk pisze:
> [...]
    > Ja nie mogę żadnych nowości znaleźć w tej kwestii,
    > a chętnie bym swoje tabliczki zachował... :P

    Rok temu stali na przepaścią, dziś zrobili wielki krok w przód :)

    Debile dla aut spoza PL aby przejść przegląd zerowy każą wyrabiać
    tablice próbne i zezwolenie czasowe. Nie ważne czy pojazd przyjeżdża do
    SKP na lawecie, ma obce numery czy nie, czasowe mają być!
    Lewis

  • 4. Data: 2013-01-07 12:59:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lewis" napisał w
> [...]

    >tablice próbne i zezwolenie czasowe. Nie ważne czy pojazd przyjeżdża
    >do SKP na lawecie, ma obce numery czy nie, czasowe mają być!

    Ale to w SKP czy w urzedzie ?

    J.

  • 5. Data: 2013-01-07 13:04:26
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-07 12:59, J.F pisze:

    > Ale to w SKP czy w urzedzie ?

    Bachy i zezwolenie robisz w WK odpowiednim dla miejsca rejesrtacji,
    niektóre urzędy nawet zabierają przy tym brief, umowę KS i co tam
    jeszcze masz, więc ksero zrobić warto.

    Z tymi blachami jedziesz do SKP robisz zerówkę i wracasz do WK z
    zaświadczeniem od diagnosty, zabierają blachy i zezwolenie czasowe,
    dalej już jak było po staremu.

    Lewis

  • 6. Data: 2013-01-07 13:07:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lewis" napisał w

> [...]
    >Z tymi blachami jedziesz do SKP robisz zerówkę i wracasz do WK z
    >zaświadczeniem od diagnosty, zabierają blachy i zezwolenie czasowe,

    A cos stoi na przeszkodzie pojechac najpierw do SKP, a potem z
    zaswiadczeniem do WK ?

    J.

  • 7. Data: 2013-01-07 13:10:17
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Z tymi blachami jedziesz do SKP robisz zerówkę i wracasz do WK z
    > zaświadczeniem od diagnosty, zabierają blachy i zezwolenie czasowe,

    Ja ostatnio rejestrowałem sprowadzone z USA w marcu 2012, przegląd bez
    blach (żadnych), nie dostawałem próbnych. Ale możliwe, że się zmieniło,
    albo to fantazja lokalnego kacyka.

    --
    Yogi(n)

  • 8. Data: 2013-01-07 13:10:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-01-07, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A cos stoi na przeszkodzie pojechac najpierw do SKP, a potem z
    > zaswiadczeniem do WK ?

    Nie zostawiasz dwa razy oplaty w WK.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2013-01-07 13:18:29
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-07 13:10, Yogi(n) pisze:
> [...]
    >
    > Ja ostatnio rejestrowałem sprowadzone z USA w marcu 2012, przegląd bez
    > blach (żadnych), nie dostawałem próbnych. Ale możliwe, że się zmieniło,

    Zmieniło się na przełomie listopada/grudnia 2012 :(

    Lewis

  • 10. Data: 2013-01-07 13:19:21
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-07 13:07, J.F pisze:

    > A cos stoi na przeszkodzie pojechac najpierw do SKP, a potem z
    > zaswiadczeniem do WK ?
    >
    > J.

    Nie dostaniesz przeglądu na SKP bez blach i zezwolenia.
    Wyszło rozporządzenie że diagnosta ma sprawdzić legalność tablic i ich
    znaków a wytyczne mają tylko dla tablic z PL i dupa.

    Lewis