  • Data: 2018-03-13 22:37:50
    Temat: Re: Zmniejszenie mocy PC
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.03.2018 o 22:25, Sebastian Biały pisze:

    > a) brak portów sata (wymagam 3 sztuki minimum)
    mam laptopa z 2 dyskami w środku. czyli mamy dwa sata i cdrom. czy
    zamiast cdromu można wstawić dysk sata?
    > b) dziwaczne zasilanie (np. czasem nie wstanie bez emulacji obecności
    > baterii)
    to fakt. ale będący mikroskopinym problemem. bo jak chcesz miec
    energooszczędnie, to wywal orygialny zasilacz i podepnij napięcie w
    miejsce baterii.
    > c) dziwny kształt, wymaga tygodnia rzeźby żeby umieścić to w obudowie i
    > sztukowania masy kabli
    eee tam. jak chcesz mieć tanio, to zrobisz.
    > d) czasem nie wstanie bez peryferiów jak matryca czy touchpad
    znowu masz racje, ale czy to ma znaczenie?

    Ja tak zagaduje z tym laptopem, bo stał mi taki porzez ponad rok, w roli
    zaawansowanego routera. ekran oderwany, w d15 wetknięta wtyczka z jedną
    zworką. klawiatury i gładzika jedynie nie usunąłem, bo niby po co?
    mniejszy już nie bedzie. W okolice procesora przykleiłem wielki kawał
    aluminium, a całość przykręciłem do blachy, większej nawet niż sam
    laptop. taki radiator wystarczył do chłodzenia całości. procka nie
    zwalniałem

    reasumujac, jeśli zamiast cdromu da sie podłączyć hdd - masz problem z
    głowy. jeśli nie - to szukaj dalej

    ToMasz

    ToMasz