    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Znakowanie samochodu
    Date: Sun, 06 Oct 2013 16:00:38 +0200

    Dnia 2013-10-06 14:46, Użytkownik ToMasz napisał:

    > znasz kogoś kto używa(w polsce)? Można mieć na stałe zasilane w aucie?
    > Recenzja jakaś w sieci?

    Rozmawiałem kiedyś z człowiekiem którego na coś takiego namówiono.
    Urządzenie kilkaset złotych, montaż też, razem wyszło ponad tysiąc.
    Do tego karta sim i stały abonament miesięczny.
    Ale przy samochodzie za czterysta tysięcy dobrze zrobił, bo jak
    ukradną to wynajmie firmę ochroniarską która pojazd odbije.
    Na policję nie liczył bym za bardzo (chyba ze jesteś posłem
    czy znanym politykiem).