    Date: Sun, 06 Oct 2013 19:48:43 +0200
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Znakowanie samochodu

    > W kotach to link okazał się przydatny.
    > http://allegro.pl/nowosc-lokalizator-antykradziezowy
    -gps-logger-gsm-i3602273313.html
    Nie mam swojego auta, ale korzystam.... z takiego jednego. niemniej
    jednak żona też nim jeździ, i czasem przydało by się ją wyśledzić :)

    Tak czy inaczej, tego lokalizatora jest parę wersji. opis pozostawia
    wiele do życzenia. Zastanawiam się czy nie wykorzystać w roli
    lokalizatora telefonu GSM - jest bardziej znanym i pewnym urządzeniem.
    TAk czy siak, coś w tej materii na pewno zdziałam i opiszę. Co do poboru
    prądu to 2mA służy do podtrzymania działającej elektroniki, natomiast
    samo urządzenie będzie co jakiś czas łączyć się z BTSami, i na bank
    pociągnie więcej prądu. co jaki czas? nie wiem.... co godzinę?
    Znowu opis jest nie jasny, ale dla mnie lepiej by było żeby "lokalizator
    gps" na smsa albo dzwonek odpowiadał godzinną transmisją po gprs - karta
    z orange free na rok to 10zł, a lokalizację będe miał na mapie, a nie
    koordynaty smsem.... Już to widzę jak samochód miał wypadek, a jam
    koordynaty i wklepuje te cyferki na ekranie telefonu z androidem...

    ToMasz