  • Data: 2018-03-18 21:15:16
    Temat: Re: Znowu o rondach
    Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-18 o 20:19, Shrek pisze:

    > A po co migasz tym lewym, sygnalizując że chcesz zmienić pas i tego nie
    > robiąc?

    Jak może sygnalizować, że zmienia pas, skoro pasa z lewej nie ma?
    Sygnalizuje, że skręca w lewo lub zawraca na skrzyżowaniu (rondzie).
    Czy to naprawdę przekracza zdolność rozumienia szofera?
    I czy zużycie migaczy i prądu jest tak duże, że należy je oszczędzać?
    Przecież nie przychodzi rachunek z elektrowni za prąd.
    Oczywiście istnieje szkoła, która mówi, że wiem gdzie jadę, więc po co
    kierunkowskazy mają mi przypominać żebym skręcił.
    Wyznawcy tej szkoły np. nie używają kierunkowskazu gdy skręcają na
    skrzyżowaniu z łamanym pierwszeństwem. Nie używają ich też gdy na nim
    jadą prosto, bo przecież jadą prosto.