  • 1. Data: 2013-03-21 08:01:26
    Temat: Znowu zima zaskoczyła... kierowców ciężarówek
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Dwa dni temu przez wiele godzin obwodnica Trójmiasta stała. Po prostu
    stała. Dlaczego? Bo - jak zwykle - ciężarówki mają w dupie zimę i jeżdżą
    w śniegu na letnich oponach.

    Czy do diabła policja nie może z nimi zrobić porządku? Kary za to
    powinny być wyższe niż za przeładowany samochód - toż taki pacan jeden z
    drugim blokuje całe miasto na długie godziny.

    Dlaczego na to się pozwala? Kto z urzędników odpowiada za taki stan rzeczy?

    --
    MN

  • 2. Data: 2013-03-21 08:20:48
    Temat: Re: Znowu zima zaskoczyła... kierowców ciężarówek
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2013-03-21 08:01, Marcin N pisze:
    > Dwa dni temu przez wiele godzin obwodnica Trójmiasta stała. Po prostu
    > stała. Dlaczego? Bo - jak zwykle - ciężarówki mają w dupie zimę i jeżdżą
    > w śniegu na letnich oponach.

    Zimowe opony do ciezarowek powiadasz? Hehehe ;)

  • 3. Data: 2013-03-21 08:28:58
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > Zimowe opony do ciezarowek powiadasz? Hehehe ;)

    Najlepiej z kolcami :)

    sz.

  • 4. Data: 2013-03-21 08:31:17
    Od: "t-1" <t...@s...pl>

    Użytkownik "lukz" <l...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Zimowe opony do ciezarowek powiadasz? Hehehe ;)

    Raczej puste powinny jeździć.

  • 5. Data: 2013-03-21 08:53:29
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Zimowe opony do ciezarowek powiadasz? Hehehe ;)

    Ale coś takiego nie występuje w przyrodzie czy lebry z firm "oszczędzają"?

  • 6. Data: 2013-03-21 09:03:10
    Od: Jacek <s...@o...pl>

> [...]
    > w śniegu na letnich oponach.
    >
    > Czy do diabła policja nie może z nimi zrobić porządku? Kary za to
    Jeszcze jeden debil, który uważa kary za panaceum na wszystko.
    I do tego nie dla drogowców, czy urzędników tylko dla użytkowników dróg.
    Oczyma wyobraźni widzę, jak ciężarówka, która utknęła z powodu
    ślizgawicy magicznie rusza w drogę natychmiast, gdy jej kierowca zapłaci
    mandat.
    Jacek

  • 7. Data: 2013-03-21 09:20:41
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Marcin N" napisał

    > Dwa dni temu przez wiele godzin obwodnica Trójmiasta stała. Po prostu
    > stała. Dlaczego? Bo - jak zwykle - ciężarówki mają w dupie zimę i jeżdżą w
    > śniegu na letnich oponach.

    Bzdety wypisujesz.
    Pusty zestaw pod górę nie podjedzie niezależnie od rodzaju opon na
    napędzanej osi. Mogą pomóc tylko łańcuchy.
    Obciążony ma dobrą przyczepność na normalnych oponach.
    Opon zimowych nie stosuje się bo nic nie dają.
    Zestaw ma np. pięć osi, a napędzana jest jedna.
    To nie osobówka...
    Trzeba wiedzieć kiedy jechać przez miasto, a nie pchać się w
    kiepską pogodę na obwodnicę. Wyobraźni trochę czasem warto
    mieć.

    --
    Hinek

  • 8. Data: 2013-03-21 09:26:01
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > Ale coś takiego nie występuje w przyrodzie czy lebry z firm "oszczędzają"?

    Sa, mozesz sobie sciagnac na zamowienie. Myslisz tylko, ze zamontowanie
    takich opon na os napedowa przy maksymalnynm obciazeniu takiego tira cos by
    pomoglo ?

    sz.

  • 9. Data: 2013-03-21 09:30:47
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Sa, mozesz sobie sciagnac na zamowienie. Myslisz tylko, ze zamontowanie
    > takich opon na os napedowa przy maksymalnynm obciazeniu takiego tira cos
    > by pomoglo ?

    Nie wiem, nie jestem kierowca takiego zestawu. Pewnie mniej niż łańcuchy.

  • 10. Data: 2013-03-21 09:32:12
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "t-1" <t...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "lukz" <l...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Raczej puste powinny jeździć.

    pusto to masz w głowie.
    pustej ciężarówce trudniej jechać po śliskim.