    Subject: Re: Zostałem na środku skrzyżowania ....
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Sun, 21 Jul 2019 12:15:39 +0200

    W dniu 21.07.2019 o 10:49, kk pisze:
    > ale jakoś kilkukilometrowa jazda nie wystarczyła do
    > uzupełnienia energii (patrz tutejsze artykuły jak to według niektórych
    > wystarczy kilometr).

    Wystarczyłoby, ale miałeś akumulator trup. Tłumacząc na polskie - 10
    minut wystarczy, żeby napełnić beczkę z kranu - a gówno - lałem
    dwadzieścia minut i dalej wyciekało;)

    > Nie było lekko bo samochód prawie bez hamulców i
    > bez kierowania a te ofiary co jeżdżą po drogach nie rozumieją, że
    > migające światła awaryjne oznacza awarię i trzeba taki samochód ominąć
    > lub pomóc kierowcy (szczególnie jak stoi na środku drogi).

    Różnie bywa. Choć rzeczywiście - kiedyś jadę moto, korek gdzie zwykle
    nie ma - przejechałem między katamaranami a tam na początku jeden stoi
    na awaryjnych i kierownik z niego wychodzi. To zaparkowałem moto jak
    stałem - za nim po środku między pasami bo nie było jak inaczej z powodu
    korka i dawaj z nim ten wózek pchać. A tu chuj jakiś otwiera szybę i
    pyta się "gdzie kurwa ten motor zostawiłeś" zamiast pomóc... Musiałem
    sobie przypomnieć w międzyczasie, że nie angażuję się w głupie akcje na
    drodzie, bo już miałem mu przetłumaczyć jak tępym i ograniczonym chujem
    jest wydający odgłosy paszczowe.

    > Polazłem szukać dawcy energii. Sobota 12-ta,
    > kilka warsztatów zamkniętych. Jeden otwarty "nie ma kierowcy i nie
    > pojedzie" (z pustego i salomon, ale ... gdzie się zgłasza takie
    > warsztaty?).

    Taksówka.

    > W końcu zagaiłem dwóch osobników krzątających się przy
    > swoim samochodzie i tu miła niespodzianka, są kable, jeden może pomóc.
    > Podjechaliśmy, odpaliłem, dałem 20, dwa słowa o samochodzie i pojechałem.

    W sumie żeby brać za pożyczenie prądu?

    --
    Shrek