  • Data: 2015-08-26 14:02:23
    Temat: Re: Zrob to sam
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26.08.2015 13:44, Konrad Anikiel wrote:
> [...]
    D=/20150616/POWIAT23/150619592

    W skrocie: Mieszkancy wsi sami naprawili sobie most.

> [...]
    > i czepiać się głupot nie mogła. Nawet dzisiaj jakby władza się
    > czepiała do każdej deski położonej nad strugą w górach, to by
    > zwariowała. Połowa Wrzeszcza w Gdańsku stoi nad Strzyżą nad którą
    > położono jakieś przypadkowe a to stropy żerańskie, a to płyty
    > ścienne, a to belki, czy nawet krawężniki w węższych miejscach. Na
    > 100% to wszystko jest szemrane, bez żadnych kwitów. I jakoś działa.
    > Ostatnio dużo tam przebudowali, to pewnie już jest koszernie.

    > A tą rurę pod tym wałem któregoś dnia jakiś dowcipniś zapcha w nocy
    > workiem ze szmatami i wioska będzie musiała wymyślić jakiś lepszy

    Właśnie o to mi chodziło, co jeśli nie trzeba nawet umyślnie zatykać.
    Ta wieś, jeśli ją dobrze zlokalizowałem, wygląda na położoną
    już na płaskim terenie, ale u mnie są rzeczki, co teraz się
    w rurę zmieszczą, a wiosną nawet nie zatopią tego wału, co przeniosą
    do morza.
    I to jest powód, żeby ktoś jednak na konstrukcję zerknął, po to
    są pozwolenia budowlane (nie tylko po to, ale to ta rosądna cześć)
    Jeśli sołtys się pomylił i rura jest za wąska, to na wiosne będą
    większe straty. I co wtedy.

    pzdr
    bartekltg