  • Data: 2015-08-28 12:07:36
    Temat: Re: Zrob to sam
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:mrpaj3$4um$...@d...me...
    Ergie wrote:

    >i znowu wychodzi szydło z worka :)

    Nie wiem czy to ta sama sprawa, ale cos podobnego w zasadzie tam
    napisane.
    Mieszkancy (kilku, a moze nawet jeden) chca do pol, sprzet rolniczy
    wazy coraz wiecej, moze nawet stary mostek pekl po przejechaniu
    takiego sprzetu.

    Z drugiej strony ... gmina/powiat/gd powinna chyba zadbac o mozliwosc
    dojazdu, a nie 30km objazd ?

    J.