    From: grzech <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.regionalne.warszawa,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zróbmy akcję przeciwko słupkom
    Date: Mon, 24 Nov 2014 15:23:20 +0100

    W dniu 2014-11-24 11:28, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

    > Ja mam sąsiada piętro niżej. ~60-65 lat. Mimo że mamy przy budynku
    > zatoki parkingowe po drugiej stronie osiedlowej uliczki z uporem
    > maniaka parkuje na szerokim chodniku koło furtki i bramy na dziedziniec
    > budynku. "Oszczędza" od 6 do 27 metrów - kiedyś specjalnie zmierzyłem
    > ile jest z "jego" miejsca do najbliższej i najdalszej zatoki. Przy czym
    > są to zatoki nadmiarowe do miejsc w garażu podziemnym, na wewnętrznym
    > terenie i miejsca do parkowania praktycznie zawsze są. A on musi
    > zaparkować przy bramie. I już. Żadne argumenty nie trafiają, potakuje i
> [...]

    Nie znam twojego sąsiada ani jego okładów rodzinnych, ale podpowiem ci,
    że dla niektórych osób przejście 10 metrów to jest prawdziwy problem.
    Wiem to z własnego doświadczenia. Mam matkę o bardzo ograniczonej
    sprawności ruchowej. Często muszę ją wozić. Pod blokiem często nie mam
    możliwości się zatrzymać bo jakiś debil polikwidował parkingi i
    osłupkował dojazdy. Dla tego jak czytam jak następny matołek typu AL
    pisze, ze miasto jest dla mieszkańców to dostaję kurwicy.