    From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.regionalne.warszawa,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zróbmy akcję przeciwko słupkom
    Date: Mon, 24 Nov 2014 15:23:58 +0100

    Dnia 2014-11-24, o godz. 14:57:25
    Czesław Wiśniak <c...@b...pl> napisał(a):

    > O tym piszesz ?
    > http://moto.haloursynow.pl/artykuly/wankowicza-burmi
    strz-obiecywal-rozwiazanie-problem,2825.htm

    O tych. I wbrew alarmistycznemu artykułowi na co dzień to się sprawdza
    całkiem nieźle. Jakbym nie przeczytał tego artykuły to bym nie wiedział
    że ktoś narzeka. A łażę tamtędy codziennie. Powód odsunięcia jest dość
    prozaiczny - kanalizacja idąca mniej więcej pod krawężnikiem wzdłuż
    ulicy.

    > Zaiste przywrocily. Te slupy zajmuja pewnie tyle co zaparkowany
    > wczesniej samochod :)

    No niestety nie. Normą było parkowania po obu stronach ulicy na chodniku
    bez zostawiania wolnego miejsca do przejścia. Zakazy nie dawały nic.
    Mimo codziennego holowania odchodzi parkowanie we wjazdach do garaży
    czy na podwórka. Od strony Jeżewskiego jest jakie 20-30m bez znaku
    zakazu - zawsze tam zastawione - nieważne że stoją na przejściu dla
    pieszych i blokują skrzyżowanie. Na 7-mej focie z artykułu wszystkie
    auta parkujące wzdłuż stoją na zakazie, na 4-ej bus na końcu ulicy stoi
    na przejściu dla pieszych blokując wjazd w ulicę. Bez słupków parkowali
    dodatkowo na chodniku. Od strony ronda od Wąwozowej po południu ze
    względu na zaparkowane byle jak samochody był permanentny korek.

    > Szkoda, ze ludzie nie znaja innych sposobow i np. montowania wyzszych
    > kraweznikow czy wlepiania mandatow to instaluja takie gowno bez
    > pojecia i zachowania jakiejkolwiek estetyki. Ale u mnie na Bemowie
    > to samo: http://goo.gl/maps/uqfWp

    W realu te słupki nie wyglądają tak źle - fotki w artykule są
    wykadrowane tak by pokazać jak to jest niby paskudnie.

    Zdrówko