-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
From: smite me <t...@b...goaway>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zwiększenie średnicy opon
Date: Sun, 26 Mar 2017 23:25:26 +0200
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 40
Message-ID: <ob9bk1$5sb$1@gioia.aioe.org>
References: <ob1dbm$b63$1@gioia.aioe.org> <58d4cc7f$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
<ob3r9v$q4f$1@gioia.aioe.org>
<58d7714e$0$15209$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: uYdr6qKSKwKA3T1Yinym5w.user.gioia.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.7.0
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2602561
[ ukryj nagłówki ]On 26.03.2017 09:44, Trybun wrote:
> W dniu 2017-03-24 o 20:16, smite me pisze:
>> On 24.03.2017 08:36, Trybun wrote:
>> >
>> > Nie wystarczy podnieść sam parametr "65" na "70", dla zwiększenia
>> > prześwitu?
>>
>> Mógłbym, ale 195/70 R15 są mało popularne (drogie). No i jednak dają
>> tylko 3% więcej. Poza tym w zamiennikach do tego focusa też są
>> szersze, wg instrukcji: 205/50 R17, 225/40 R18, więc zakładam że na
>> szerokość będzie okej.
>
> Ale czy droższe od tych 205/50R17 czy 225/40R18?
>
Felgi by trzeba kupić, a to ma być "upgrade" po taniości ;-)
>>
>> > Poza tym nie wiem o co może chodzić z tym "wydłużeniem
>> > przełożeń".. Już od jakichś 2 lat jeżdżę na oponach o profilu "65"
>> > (fabryczny "55") i poza tym że przestałem haczyć o byle co podwoziem,
>> > nie zaobserwowałem żadnych innych zmian. Nawet prędkościomierz
>> > skonfrontowany z GPS nie pokazuje zauważalnej rozbieżności z
>> poprzednimi
>> > parametrami.
>> >
>> No fakt, kosmetyka, bo 5% to niewiele. Ale zawsze zmiana w dobrym
>> kierunku :-)
>>
>> S.
>
> Jak dla mnie super alternatywa. Dojeżdżam nad sam brzeg jeziora w
> miejscach gdzie wcześniej, w obawie o całość miski olejowej. zwyczajnie
> nie dało się dojechać. Nie mam pojęcie na ile ten wyższy profil
> podniósł prześwit, ale zmiana jest zauważalna.
>
O-o właśnie o to :-)
S.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.03.17 07:16 p...@g...com
- 28.03.17 22:21 ąćęłńóśźż
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=