  • Data: 2015-06-30 20:27:03
    Temat: Re: Życie bez prawa jazdy
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek"

    > Znacie kogoś, kto się rzeczywiście do jazdy totalnie nie nadaje?
    Ja znam osobiście dwie takie osoby (tak się składa, że obie płci
    żeńskiej, ale to zapewne przypadek).
    Pierwsza zdała egzamin w wieku ok. 35 lat - teorię szybko, a jazdy
    bodajże z drugim podejściem. Niestety ma ona to do siebie, że jak trzeba
    równocześnie szybko+myśleć to ją "betonuje" i działa wtedy zupełnie
    nieprzewidywalnie. Raz wjechała do garażu burząc ściankę, która jest na
    jego końcu. Kiedy indziej przejechała małe rondo na wprost i zatrzymała
    się na jedynym drzewie, jakie było w pobliżu. Od tego czasu nie jeździ,
    bo się boi.
    Druga osoba ma prawo jazdy od bardzo dawna. Nigdy z nią nie jechałem,
    ale ale twierdzi, że nie lubi, nie wychodzi jej, boi się i wogóle nie chce.
    Co do IQ, to pierwszą szacowałbym na wynik dwucyfrowy, ale ta druga to
    inteligentna babka i nie wiem co ją hamuje.
    ---
    Są różne rodzaje inteligencji