  • 11. Data: 2009-01-11 21:18:26
    Temat: Re: Żydowska małpa
    Od: "AdamCCS" <c...@e...pl>

    Użytkownik "Marek Augustyński" <c...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:gkb120$l20$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    >
    > www.marekaugustynski.com/zm.html

    Chyba coś ci zaszkodziło
    AdamCCS

  • 12. Data: 2009-01-11 21:35:47
    Od: Nathan <a...@s...ha>

    Marek Augustyński pisze:
    > Witam
    >
    > www.marekaugustynski.com/zm.html

    SelfShoot?
    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie
    wchodzili" Charles Lindbergh
    bartosz<kropka/dot>bb@gmail<kropka/dot>com;
    http://picasaweb.google.com/Bartosz.BB

  • 13. Data: 2009-01-11 21:45:00
    Od: m...@w...pl

    On 10 Sty, 21:39, "Marek Augustyński" <c...@N...gazeta.pl>
    wrote:
    > Witam
    >
    > www.marekaugustynski.com/zm.html
    >
    > pozdrowienia
    >

    > --

    Wiesz pewien Żyd Borat robi sobie właśnie żarty z Chrystusa w swoim
    nowym filmie. Moze napiszesz cos o prześladowaniach chrześcijan przez
    wyznawcow innych religii? Indie?
    Pokombinuj, bo z Żydami Ci coś nie wychodzi!

  • 14. Data: 2009-01-12 09:23:45
    Od: George <j...@N...plieth.com>

    Marek Augustyński pisze:
    > Witam
    >
    > www.marekaugustynski.com/zm.html
    >
    > pozdrowienia

    Witaj w moim KF-ie!
    Jurek PL.

    --
    http://plieth.com

  • 15. Data: 2009-01-12 10:35:42
    Od: j...@g...pl

    wrote:
    > Witam
    >
    > www.marekaugustynski.com/zm.html
    >
    > pozdrowienia
    >

    > --

    Czyli test na żyda bez poczucia humoru.

  • 16. Data: 2009-01-14 00:37:26
    Od: "Marek Augustyński" <c...@g...pl>

    Pisze na rec.foto i cyfrową to samo.

    Przede wszystkich dziękuję za zainteresowanie.
    Myślę sobie jak ciekawy problem się tu pojawił. Nie ja pierwszy i ostatni
    musiałem zmierzyć się z tematem.. Ogólna reakcja uświadomiła mi co nieco.
    Zakładałem, że będzie interesująco (dla mnie) ale pomyliłem się co do
    rozmiarów głupoty. Jakkolwiek nie byłoby to głupie nazywam po imieniu.
    Problem antysemityzmu i jego zupełnego braku podstaw był poruszany wiele
    razy. Ja wybrałem formę bliską mi czyli portret pluszowej małpy.
    Bezpośrednią inspiracją był film Agnieszki Holland &#8222;Europa Europa&#8221; który
    widziałem kilkanaście lat temu jednak zagadnienie interesowało mnie zawsze.
    Zastanawiałem się nad Waszymi słowami, tymi pozytywnymi i negatywnymi. Część
    z nich uznaję za autentyczna niewiedzę czy brak wyobraźni.
    Wyobrażam sobie jak grono oburzonych rozumie te zdjęcia w sposób w jaki chce
    rozumieć... Czy &#8222;żydowska małpa&#8221; jest obraźliwa czy też podsyca
    skłonności
    antyżydowskie? Jak wielowymiarowe to jest! Jak np. rozumieć słowa &#8222;ciebie
    pojebało&#8221;? Tzn pojebało mnie bo użyłem dla określonego celu
    sformułowania &#8222;żydowska małpa&#8221;, czy też pojebało mnie gdyż poruszam taki
    problem, a może mnie pojebało bo wyśmiewam chorą ideologię?
    Nawet jeśli autor wymienionych tu trzykrotnie słów miał co innego na myśli
    pytanie i tak pozostaje. Skąd się to bierze?
    Niejaki Jurek PL dał mnie do jakiegoś KF. Rozumiem, że chodzi o ostateczne
    rozwiązanie mojej kwestii;) Czy mam się BAć?:)
    Pojawił się również wątek poczucia humoru. Więc moje pytanie brzmi. Czy
    życie jest czarno-białe? Ja nie wiem czy to miało być śmieszne czy nie. Może
    raczej śmieszne i smutne. Parodiuję w końcu tragedię. Wydaje mi się
    elementarne posiadanie wyczucia co do tego.
    m.chomsky wspomina o prześladowaniach chrześcijan. Zachęcam więc Ciebie
    żebyś opisał lub skomentował temat. Ktoś zabrania? Mnie on na dzień
    dzisiejszy nie interesuje. Poza tym nie mogę podjąć się tego tak jak Ty
    oczekiwałbyś ponieważ Jezus Chrystus według mnie nie był synem boga i
    najprawdopodobniej również wyśmiałbym wiarę w niego. Chociaż jak mówił
    Antonius Block w &#8222;Siódmej pieczęci&#8221; Bergmana pomimo niewiary nie potrafię

    definitywnie odrzucić boga. A swoją drogą Jezus był niesamowity i cała jego
    idea jest wspaniała.
    Jeśli chodzi o formę warsztatową zdjęć uznałem, że nie ma dużego znaczenia
    wiec zrobiłem je pierwszym lepszym kompaktem&#8230; musicie mi wybaczyć:) Cała
    reszta, łącznie z czcionką, jest przemyślana.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 17. Data: 2009-01-14 02:15:07
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Marek Augustyński" napisał
    > Pisze na rec.foto i cyfrową to samo...

    Wiesz co ?
    Chyba jednak trochę przesadzasz.
    Nadal nie mam pojęcia po co to zrobiłeś i dlaczego tak ale nie wydaje mi się
    to być specjalnie frapujące. Internet jest w jakimś sensie śmietnikiem -
    każdy to wie.
    Ot dorzuciłeś się z kolejnym wirtualnym śmieciem i tyle.

    Nie podpieraj się nazwiskami, imionami, filozofiami, religią itd., bo to
    chyba jakiś żart jest.

    To że dostałeś odzew, jak widzę bardzo Cię cieszy, no i dobrze.
    Ale może zastanów się ile osób obejrzało ten bezsensowny komiks i nie
    zaprzątnęło sobie nim uwagi na tyle by cokolwiek pisać.
    Ani na tak, ani na nie.
    Jak to zobaczyłem to pomyślałem sobie - "ocho, gościu przyprawił i mu się
    klawisze poplątały", i to by było pół biedy.
    Ale ponieważ dorabiasz do tego jakąś pokrętną kompilację rozmaitych
    nonsensów - to już jest zupełnie fatalnie.

    adam

  • 18. Data: 2009-01-14 02:42:36
    Od: "Marek Augustyński" <c...@g...pl>

> [...]
    się
    > to być specjalnie frapujące. Internet jest w jakimś sensie śmietnikiem -

    Zrobiłem to bo tak chciałem.

    > Ot dorzuciłeś się z kolejnym wirtualnym śmieciem i tyle.

    No i co z tego?

    > Nie podpieraj się nazwiskami, imionami, filozofiami, religią itd., bo to
    > chyba jakiś żart jest.

    Dla Ciebie. Rozumiem że niczm się mam nie podpierać. Mam prowadzić nowomowę?

> [...]
    > Ale może zastanów się ile osób obejrzało ten bezsensowny komiks i nie
    > zaprzątnęło sobie nim uwagi na tyle by cokolwiek pisać.

    Zastanowiłem się i nad tym

> [...]
    > Ale ponieważ dorabiasz do tego jakąś pokrętną kompilację rozmaitych
    > nonsensów - to już jest zupełnie fatalnie.

    Przeciez dla mnie to jest rozmowa. I nie ja zrobiłem z niej halo. Masz to
    kawę na ławę. Pokazałem co pokazałem dostałem odzew jaki dostałem. Jak dla
    mnie był on kilkakrotnie przesadzony ponieważ to co tu pusciłem nie jest
    zadnym niewiadomo co... jak zauważyłeś.
    Czy sam potrafisz uzasadnić swoją reakcję? Dlaczego uważasz, że mi się
    klawisze poplątały? Nie interesuje Cie to? Bo mnie takie cos by zastanowiło.
    Nie odbierz tego negatywnie, po prostu chodzi mi o autorefleksję.
    Co jest nonsensem? Powiedz mi proszę. Też mnie to interesuje. I znowu nie
    myśl, że prowadze jakieś dochodzenie, które ma cokolwiek stwierdzić. Jeśli
    coś piszesz to uzasadnij.

    Ja też mogę powiedzieć, że komus sie pomieszało... to banał jest.

    pozdrawiam
    marek

  • 19. Data: 2009-01-14 08:44:23
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Marek Augustyński pisze:

    > Ja też mogę powiedzieć, że komus sie pomieszało... to banał jest.

    Po prostu twój post nie był ani śmieszny, ani refleksyjn, ani nawet
    jakiś kontrowersyjny. Równie dobrze mógłbyś napisać "Polska małpa", albo
    "Niemiecka małpa". czy nawet "Chińska małpa".

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 20. Data: 2009-01-14 08:52:06
    Od: "Marek Augustyński" <c...@g...pl>

    > Po prostu twój post nie był ani śmieszny, ani refleksyjn, ani nawet
    > jakiś kontrowersyjny. Równie dobrze mógłbyś napisać "Polska małpa", albo
    > "Niemiecka małpa". czy nawet "Chińska małpa".

    No to rozumiem:) Dzięki

    pozdrawiam
    marek