  • Data: 2016-07-20 18:53:29
    Temat: Re: akopalipsa
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-20 o 18:17, sundayman pisze:

    > Pewnego razu, grupa terrorystów młodocianych spuściła taki granat z I
    > pietra na parter, gdzie w oficynie mieściła się stołówka.
    >
    > Wszystkie szyby wyleciały. Odbyły się formalne przesłuchania. Ale
    > sprawców nie ustalono. Dziś mogę napisać, że to Krzysiek z Kiślem.
    > Nie wiem jak Kisiel, Krzysiek jest w Norwegii. Możecie mu skoczyć,
    > systemowi siepacze !

    Wydaje się, to niemożliwe. Takie zachowanie młodych ludzi. :-)
    Ale ja w to wierzę, dlatego, że w podobnym, nieodpowiedzialnym
    zachowaniu brałem udział. Tylko obiektem ataku był samolot, który
    dokonywał oprysku (osypu) podczas gdy my byliśmy na tzw. wykopkach
    szkolnych.
    Na szczęście nie został trafiony, ale wylądował na polu co spowodowało
    panikę wśród uczestników. Po ostrej reprymendzie pilota rozstaliśmy się
    zgodzie.

    Nie udało mi się historii naciągnąć pod tematykę grupy, ale musiał to z
    siebie wyrzucić. :-)
    A może jednak coś z grupa ma to wspólnego... byli to uczniowie tzw.
    Technikum Energetycznego.

    Robert