  • 11. Data: 2011-08-14 22:40:01
    Temat: Re: [allegro] jak to możliwe
    Od: Bassteq <b...@o...pl>

    > No to powinno być jednak niemożliwe.
    > Warunkiem uruchomienia poduszek jest przekroczenie przeciążenia
    > mierzonego przez akcelerometry.
    > A słabo widzę szanse na wygenerowanie tak dużego przeciążenia bez
    > uszkodzenia zderzaka.

    Matka Oplem dzika trzasła. Poduchy na miejscu siedzą, plastiki wróciły
    ale do wymiany reflektora trzeba było blachę za lampami prostować bo się
    pogieła. Elastyczne te plastiki teraz robią. A mógł kolo na serwisie z
    włączonym zapłonem auto zostawić i młotkiem w akceleromert uderzyć i
    impreza w kabinie gotowa.

  • 12. Data: 2011-08-14 22:41:42
    Od: Bassteq <b...@o...pl>

    > piękne są te opisy - "delikatnie uszkodzone" :)

    No pewnie że delikatnie!!
    Kubica to przydzwonił NIEDELIKATNIE

  • 13. Data: 2011-08-15 01:43:27
    Od: Paweł W. <p...@w...onet.pl>

    > Miałem ostatnio wśród znajomych szkodę w Mercedesie.
    > Najechanie na hak. Do wymiany maska, lampy, zderzak, chłodnice
    > belka. Szkoda wyszła na prawie 70kpln. A poduszki ani napinacze
    > nie "wyszszczeliły". No to jak to jest z tymi poduszkami.

    A ja jakiś czas temu jechałem sobie Chryslerem Voyagerem polną drogą z
    prędkością ok. 15km/h i nagle w większy dołek wjechałem, jak pierdolnęły poduchy
    to mi mało syna nie zabiło (jechał jako pasażer z przodu).

    p.

  • 14. Data: 2011-08-15 10:37:16
    Od: "Jarek" <j@j>

    >Poduszki wyszły. To ja si pytam jak to możliwe!

    >Wystarczy w kosz na śmieci wjechać, albo ptaka zaliczyć i już?
    >o co tu chodzi!

    Fajnie jest jeszcze zrobione, że bardzo często prawa poduszka rozwala
    przednią szybę.

  • 15. Data: 2011-08-15 10:38:32
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Wystarczy w kosz na śmieci wjechać, albo ptaka zaliczyć i już?
    > o co tu chodzi!

    Nie wystarczy, musi być konkrente uderzenie a że z wierzchu nie wygląda źle
    to nie znaczy że spód jest ok. Znajomy miał dzwona ze swojej winy, zahaczył
    go koleś polówką. Na VW uszkodzenia kosmetyczne a sypneło kukurydzą. Okazalo
    się, że podłużnica poszła i zrobiła się szkoda całkowita z czegoś co było
    pogiętym błotnikiem i strzeloną poduchą na pierwszy rzut oka.

    Stawiam, że to samo jest z tym Reno. Szkoda całkowita. BTW: od pasażera
    szyba jest zbita.

    Jeżeli już bawimy się we wróżki to ja stawiam, że samochód jest zgięty i to
    jest powodem sprzedaży a nie strzał centralnie z przodu.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 16. Data: 2011-08-15 18:53:21
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-14 20:44:20 +0200, megrims <m...@i...pl> said:

    > Miałem ostatnio wśród znajomych szkodę w Mercedesie.

    Ty, czy oni?
    ;>

    > Najechanie na hak. Do wymiany maska, lampy, zderzak, chłodnice
    > belka. Szkoda wyszła na prawie 70kpln. A poduszki ani napinacze
    > nie "wyszszczeliły". No to jak to jest z tymi poduszkami.

    Jak to, jak?
    Normalnie - nie musiały, to nie wystrzeliły.
    Zauważ, że ten, kto najechał - żyje...

    --
    Bydlę

  • 17. Data: 2011-08-16 21:03:15
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "megrims" <m...@i...pl> wrote in message
    > Pisali gdzieś ostatnio, że Renault to dość kontrowersyjne auto
    > w zakresie niezawodności i jakości. Ale to?
    >
    > http://allegro.pl/fluence-1-5-dci-salon-polska-2011-
    vat-i1769445118.html

    > Poduszki wyszły. To ja si pytam jak to możliwe!
    >
    > Wystarczy w kosz na śmieci wjechać, albo ptaka zaliczyć i już?
    > o co tu chodzi!

    1. Najpiękniejsze są zdjęcia tylu samochodu. Ja na miejscu sprzedającego
    sfotografowałbym jeszcze traktor w stodole i rodzinę na imieninach u ciotki
    Kornackiej.
    2. Nie reno tylko Samsung
    3. Zderzak jest potargany też
    4. Sprzedający z Łasku. Łask, Zduńska Wola i okolice to podłodzkie zagłębie
    blacharsko - szpachlarskie. Stamtąd żaden samochód nie ma prawa być bez
    zatajonej przeszłości.

    hk

  • 18. Data: 2011-08-16 21:05:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 16 Aug 2011 21:03:15 +0200, Heinzkalter napisał(a):

    > 2. Nie reno tylko Samsung

    Pomerdałeś z Latitude.
    Fluence to Megane sedan.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 19. Data: 2011-08-16 21:21:12
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Aug 2011 21:03:15 +0200, "Heinzkalter"
    <v...@g...com> wrote:

    >4. Sprzedający z Łasku. Łask, Zduńska Wola i okolice to podłodzkie zagłębie
    >blacharsko - szpachlarskie. Stamtąd żaden samochód nie ma prawa być bez
    >zatajonej przeszłości.

    Jak tak czytam pms to czasem zastanawiam, gdzie w Polsce takiego
    "zagłębia blacharsko-szpachlarskiego" nie ma.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 20. Data: 2011-08-16 21:26:12
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > Pomerdałeś z Latitude.
    > Fluence to Megane sedan.
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
    > Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

    Słusznie - z tym Latitude mi się pop....

    hk