  • Data: 2017-11-10 00:02:26
    Temat: Re: android - uruchomianie wybranych aplikacji mimo blokady
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-09 o 13:39, Uncle Pete pisze:

    > Próbowałeś przesunąć "guziczek" z kamerą?

    A faktycznie, jak kamerę przesunąć, to działa. Ale słuchawka już nie.

    Po co są dwa guziczki, jak tylko jedna aplikacja z tym działa? :)

    Inna sprawa, że ja ekranu blokady praktycznie nie widuję (*), więc
    przydatność tego i tak przyzerowa.

    (*) Normalnie ekran jest wygaszony (ewentualnie z zegarem czy co tam na
    wygaszaczu widać) a rozpoznanie odcisku palca od razu odblokowuje
    telefon i mam dostępne pełne funkcje. Muszę specjalnie kliknąć przycisk
    innym palcem, żeby się ekran blokady w ogóle pokazał...

    MJ