  • Data: 2019-10-10 10:24:30
    Temat: Re: bf214
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 10-Oct-19 09:33, J.F. wrote:

    > To nie jest do ciecia preta na plasterki ?

    Raczej nie. Przynajmniej te maszyny z linku. Zauważ, że ostrze ma
    stosunkowo małą średnicę (58mm). Obszar roboczy był jeszcze mniejszy bo
    samo ostrze miało grubość dosłownie włosa (rzez na poziomie
    kilkudziesięciu mikrometrów).

    Tak więc niewiele dałoby się przeciąć takim maleństwem.

    Dodatkowo mocowanie materiału na czas cięcia jest realizowane przy
    pomocy stolika próżniowego (o ile nic się nie zmieniło). Bryły o
    kształcie walca raczej słabo by się trzymały.

    > Bo po dyfuzji to jakos jak szklarze - rysa diamentem, lekko przegiac i
    > samo peka.
    > Przeginalo sie chyba gumowym walkiem - czy nie bylo to w czolowce
    > sondy ?

    Pewnie są różne metody. Moje doświadczenia i wiedza związana z tymi
    piłami jest tak mnie więcej sprzed 30 lat ;-)
    Sporo się mogło pozmieniać ...

    Te piły były zresztą używane do cięcia rozmaitych materiałów. W tym
    jakichś drobiazgów ceramicznych naklejanych na czas cięcia na dodatkowy
    nośnik. "Twoją" metodą raczej nie do zrealizowania.

    Piotrek